About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, December 28, 2020

Anii se duc,se duc...

Se duc anii ca si banii,si ramanem ca golanii.Nu vreau,pasula,nu sunt mula,un pic mai strula,dar nici bula,ca le randui cu o sula.Ai,Doamne ce sa ma fac,cand la toti de mine trag.Dar nu-s credula,sa cred pe orice bula,care nu stie da gluma.Tu esti un hot,stai tot la colt,sa vezi ce se petrece printre plopi.Nu esti hot de buzunare,esti un hot,da cel mai mare,sa furi pe creata din cotet,care n-are castraveti.Ma,hotule batran,tu crezi ca esti tinar,dar n-ai nici proteza in gura.Hotule,motanule,vi noaptea ca un golanule,si stai tiptil,ca un sarlatanule.Sa ma ierte Dumnezeu,daca eu iti doresc rau,eu doar te privesc,si cu drag iti sopotesc,sa nu te pripesti.Omule nu te pripi,cum vi asa si pleci,ca eu am doar un cotet,si saraca,precum vedeti.Nu am casa,chiar nici masa,doar ce am,va pun pe masa.Toti sunteti oaspetii mei,va primesc ca pe niste purandei,tuca-i mama si pe ei!Fasole coapta am,pentru cei ce nu sunt copti,nu vreau niste idioti.Nu vreau sa am hoti,sa ma caute la chiloti,si apoi sa ma dioti.Iarta-ne Doamne pa toti,n-om fi sfinti,mai toti,dar incercam sa ne punem la rugaciune,jos.Ma,nu mai fiti hoti,traiti frumos si cu folos,sa nu va prind,ca sunteti hoti!

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...