About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 21, 2020

Proverbe 21






 Din sivoiul indurarii,si izvorul Lui de har,Dumnezeu ne-a mai adus o toamna,cu belsug si roade,iar.Lauda,recunostinta,si un sincer multumesc,pentru harul cel ceresc.Ce mare bucurie in suflet,ce har maret si minunat,ca din nou azi m-am sculat,si pe Domnul l-am laudat,pentru purtarea de grije,si binecuvantarile ce n-i l-ea dat.In zile inourate si zile cu soare,vom aduna recolta,din holdele divine!Din Cuvantul Sau mereu,n-e aduce aminte,sa culegem roade sfinte.

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...