About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, February 1, 2024

Precum trec stelele stralucitoare…

Precum trec stele stralucitoare, De raza soarelui dimineata Asa vei trece de-aici lasand toate, Dar,ce lui Isus ai facut va sta. Asta ramane,nu vestejeste, Ce pentru Isus ai facut va sta; Caci tu vei trece de-aici lasand toate, Dar ce lui Isus ai facut va sta. De lucrul tau altul se va bucura, Pe tine uitare te v-astepta, Chiar de-ai semanat,tu nu vei secera; Dar,ce lui Isus,ai facut,va sta. Tu credincios,cel ce bine ai luptat, Sub grele sarcini tu nu te-ai lasat, Te vei repausa,dar,ceea ce-ai lasat, In veci va sta ce-n iubire-ai lucrat.

No comments:

La neamuri…

Lavinia ne-a vizitat din London Anglia.Si ne-am bucurat impreuna la Ilonka si Dorel Micula,cu fratii Micula.Domnul sa ne binecuvinteze pe...