About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, January 1, 2023

Desteptare,e 1 Ianuarie!

Desteptare,e 1 Ianuarie si mai putin se face Februarie.Lasa-ma sa ma destept,desigur te asigur,ca ma asigur.Ma asigur la intersectie,la trecere de pietoni si la semnalul rosu,care imi spune sa am grije de mine,sa nu mor.Ma asigur la friguri si calduri,si ma duc in paduri.Oricat de mult ma asigur,numai sus in cer sunt sigur.Te asigur,dar nu fi sigur,ca si tu vei ramane singur.Ma asigur,te asiguri,ne asiguram,si tot in pamant intram.Asigurarea e buna,pana cand scapi de furtuna,apoi te duce in luna,intr-o vreme buna.Cate nu m-ar place mie.Oleaca de zmuceala am si eu.Cat trebuie sa mai astept?Cat timp imi trebuie sa ma destept?Desigur,nu sunt intelect,nici un prefect,ce sa zic nici departe de perfect,poate un simplu arhitect,care scrie cu dialect.Daca nu ma intelegi,cauta un parafet,sau poate un profet,ca tare ma doare in piept.E adevarat,nu le-am musamalizat,e sigur asigurat,acum m-am desteptat.Patru la patrat,se numeste predicat.Cine bea mult otet,se numeste subiect.Nu va imbatati,cu greu o sa va desteptati,si pe coate o sa umblati.Desteptare fratilor,e ziua surorilor,si se canta cantarea viorilor.Desteptare,desteptare,ca ajungem si noi mare,si o sa ne scaldam si-n mare.Cu greu,a fost,dar m-am desteptat,si aier in piept am luat.Daca nu era asa,poate era altceva,si nu ma puteam destepta.Desteptandu-ma pe mine,te-am desteptat si pe tine,si ne-am desteptat pe noi toti.A fost bine ca nu ati refuzat,ati acceptat si va-ti desteptat.Unu,doi,faceti toti la fel ca noi.Ne-am desteptat.Lasa-ma acum,sa imi vad de drum,lasa-ma si nu ma lasa.Tu stii ce inseamna asta?Lasa-ma ca sa te las.Te las cu inima,dar nu cu sufletul,te las cu sufletul dar inima te vrea.Sufletul imi spune din partea mea,ca inima e foarte rea,nu imparte cu nimenea.Sunt doua parti,inima si sufletul.Sufletul doreste,dar inima te zapaceste.Si unde crezi ca am intrat?La suflet tarcoale am dat,la inima pacat am spart.Cum sa le mai impac?Tot ce fac,nu scap de rac,ca nu vreau sa ma fac un drac.Multe aduna omul in lume,si pleaca din lume fara nici un nume.Asa este!Lasa-ma si nu-mi da pace.Te-am lasat,esti desteptat,lectia tu ti-ai invatat!Cat se tine de mine,eu m-ai am de invatat,repetenta la purtare am ramas.Tu ai castigat,iar premiul eu l-am luat!Ce negociere,destept la incheiere,noi ne-am negociat.Eu am plecat,buna ziua eu ti-am dat!Suntem ca doi frati si pe viata asigurati!La anul si la multi ani!In 2023 am intrat,si pe Domnul l-am laudat,ca pana aici,din nou m-a ajutat.Numele Domnului fie binecuvantat.Un An Nou minunat,va doresc tuturor celor ce la-ti asteptat!Un gand curat,sa ne fie necurmat!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...