About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, December 22, 2022

Iaurt de casa si piftii pe masa…

Iaurt de casa si piftii pe masa.De iaurt va scriu,iar de piftii,le faci cum stii.Piftii gasiti reteta in googalii.
Pentru a face iaurt,avem nevoie si de culturi vii de bacterii pentru ca de fapt bacteriile sunt cele care se ocupa de facutul iaurtului.Eu cumpar iaurt din comert,dar din cel de la firmele locale.Ingredient:2 litri de lapte,1 cutie mica iaurt se pot folosi si doua cutii.Laptele se aduce la temperatura corpului uman,aproximativ 37 de grade.Tineti si voi un deget in el si cand simtiti ca nu e nici rece si nici cald,e numai bun.Amestecati bine pana ce iaurtul se dizolva,sa nu aiba gogoloase.Turnati totul in restul de lapte.Turnati laptele in borcane,cani sau ce vreti voi si lasati-l la temperatura camerei cel putin 12 ore.Daca il vreti mai acru se poate lasa si 24 de ore.Vasele se pot acoperi,dar n-au nimic nici daca la lasati descoperite.Apoi trebuie sa-l puneti in frigider si sa-l consumati cand vreti.Cel mai bine este sa-l gustati,si sa-l faceti cat de acru va place.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...