About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, March 30, 2023

Mare Este Domnul!







Ce mare esti,o,Doamne,

Ce mare esti si sfant.

Spun soarele si luna 

Si vuietul de vant

Si trasnetul ce culca 

Stejarii la pamant 

Si vuietul furtunii 

Si-al pasarilor cant 


Mare esti,mare-i slava Ta

Ai fost,esti si vei fi in veci asa

Cat de mare esti Doamne,

Cat de sfant

Cat de mare esti Doamne,

Eu Iti cant

Te voi lauda mereu

C-ai salvat sufletul meu

Cat de mare esti Doamne,

Cat de sfant


O de-ar cunoaste Doamne

Toti oamnenii ce sfant,

Puternic e-al Tau nume

Si sfantul Tau Cuvant.

De-ar auzi chemarea

Si glasul Tau cel sfant.

Te-ar preamari de-a pururi,

Ce mare esti si  sfant!










No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...