About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, March 10, 2022

25 de ani in Arizona…

Au trecut 25 de ani,Martie,10-1997,si iata-ma sunt tot aici.Azi e zi de sarbatoare si fiecare isi vede de viata lui,fratii mei,surorile mele,bine,bine bine sa va stiu.Nu am mese,nici mancaruri alese,dar pentru aceasta voi sa nu va ingrijorati.Masa e cantul,painea e scrisul si de la mine voi sa le primiti.E o zi de amintire,pentru mine au trecut atatia ani.De cantat eu v-am cantat,de bucate voi va-ti saturat,si acum sa mai ne odihnim putin.Arizona ce frumoasa si bogata esti!Parca a fost doar ieri,dar timpul a trecut asa de repede,nici nu imi vine sa cred cum au trecut.Nu imi e greu sa ma uit inapoi,chiar daca soarta a fost asa de crunta,si viata asa de grea,cu bune cu rele am supravietuit.Omul e tare pacatos,nu stie ce e de folos,viata-i viata si e tare pacatoasa,se rupe ca si o ata.Ata poti s-o mai inozi,dar s-o lungesti viata,nu poti.Ce frumos este sa inveti si apoi sa le pui in practica.Ingenuncheata cu fata-n sus,tremurand de nestiinta,trecand hotarul si amarul.Cu orice gand,vorba sau fapta,asa trece viata mea.Cum as putea sa uit iubirea?Sa nu ma intrebi daca iubesc,sa nu ma intrebi daca traiesc,sa nu ma intrebi ce-i frumusetea,suferinta si tristetea?Sa nu ma intrebi daca zambesc,sau in jur de pot sa mai privesc?Sa nu ma intrebi daca ma doare,nici daca vad pe cer ca-i soare?E frumos ca am putut sa te cunosc,sa te ating suflet frumos.Daca zambesc o fac prin lacrimi,daca privesc nu-s ochii mei,eu am lumina de la El!A fost frumos,frumos a fost,cand soarele rasare si cerul nori nu are!Imi vine sa ma duc,muntii din nou sa-i urc,cararea este plina,de umbra si lumina,iar brazii ma asteapta,cu cetina lor toata,blandete sa-mi imparta,parfum si mangaiere,si apoi iubirea toata.In roiuri de pasarele si roiuri de soapte,eu atunci astept.Am foarte multe dureri,trupesti si sufletesti,dar numai Domnul m-i le alina,si tot ce vreau eu,e cu neputinta.Si ori cum in viata,nimeni nu este scutit de probleme si de suferinte.Unii le primesc pe rand,altii le primesc plangand,de sunt multe sau putine,numai cel ce le are le stie.Rugaciunea schimba totul,schimba mersul vietii tale,zi de zi inspre mai bine,spre ISUS.Vreau sa-ti spun amice totul despre Isus,nu te du la oameni sa te ajute,ei te ajuta,dar dupa aceea tot ei te si incurca.Eu mi-am pus nadejdea in El,drumul meu e tot mai sus,grijurile si durerile tot vin.Pana acum,a fost mereu cu mine,m-a iubit,m-a ingrijit,chiar daca multe si grele incercari am primit,El tot pe mine m-a iubit.Pana inca mai pot sa scriu,cand buzele n-or mai putea,suspinul meu te-ar lauda.Astept o noua zi.Un soare stralucitor sa apara,o dimineata,in care nu va mai fi nicicand o ceata.Ori cum,eu acuma le-am preazis.Ca va place,nu va place,eu le-am pus toate pe masa.Daca vreti sa le luati,sanatate capatati,daca nu vreti sa le luati,tot cu SANATATE eu va las.Sanatate,ca e mai buna ca si toate.Eu va las cu voie buna,si totusi daca vreti sa le spuneti,spuneti-le ca eu asa v-am spus!

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!