About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 21, 2020

Cearta de la un cui...




 Se mai intampla cateodata,sa te lovesti de un prost,ce le stie pe toate,pe de rost.Si te mandresti si tu o data,ca nu esti chiar asa de prost.Nu-ti pierde timpul,cu lucruri simple,trecatoare,de la un cui,ai cearta asa de mare,dar sunt multi oameni,cu valoare,puternic esti,cand stii a face pace,fara razbunare si cu rabdare.Nu vreau sa ma cert cu nimeni,ca m-am certat de multe ori si eu,mizeria verbala nu are rost,doar fericirea cea curata,mai bine tac,si raman tacuta,iar la final adevarul se vede,si traiesc zambind,tacuta!Fara pace,e razboi!Sa stam cu totii de garda,sa fie pace,pace,pace pe Pamant!

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...