About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 2, 2019

E Septembrie...

Putem sa vorbim de toamna,daca nu avem de ce.E Septembrie!Am ajuns pana aici.Si toamna vietii ne invata,ca toti se descalta din fata.Am promovat,merg mai departe.Azi la noi in Ardezona,e ziua muncii.Happy Labor Day!to all of you.Ne dam pe brazda,si picam toti gramada.De-o fi una,de-o fi alta,toate la dam in balta.Nu m-am gandit la multe,eu acum ma urc pe munte.Nu ma dau jos,numai cand am prins un cocos.Salutare taica si noroc,salutare si sa ne fie de folos!



No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...