About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 17, 2019

Cucule pasare sura...

Cucule si cuculeana,m-am sculat cu o cosanzeana,si la sura am plecat,daca cucul m-a sculat.Cucule pasare sura,ce mult tu ai dat din gura,chiar acum la noi pe sura.Nu mi-e foame,si nici sete,dar mi-e dor de codrul verde,si imi fac eu un dovlete.Cucule tu m-ai cantat,eu de jale am uitat,si ma sculai drept din pat.Geamul eu l-am deschis,pasaricile sa vina aici.Sunt mai multe,mai marunte,si zboara si pe la munte.Cucul m-a desteptat,buna dimineata m-a urat,si eu inapoi l-am chemat.Cucule tu ma faci sa ma simt mai bine,cuculeana e tot dupa tine,si deloc nu ie rusine.Cucule de Arizona,ce faci tu cand arde zona,si te mai ia si cu drona.Aici pe casa,tu ti-ai facut masa,si stai la taclale,cu toate surorile tale.Doar cand te-am privit,m-am bucurat,avem si noi cuci in sat.Afara timpul e frumos,mai ales cand cucul canta asa de frumos.Cucu,cucu,cucu,cau,lasa-ma ca sa mai stau.Cucul e clujean,cuculeana-i lugojana,si eu sunt o banateana.Am tras hora noi aici,chiar de nu mai sunt arici.Cucule eu am plecat,cred ca nu te-ai suparat,dar eu acuma te-am lasat.Cucurici si piturici,sa fiti voi toti voinici!

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...