About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, November 3, 2020

Sunt perfecta,imperfecta!



Nimeni nu este perfect.Fiecare este perfect in felul lui.Ce este perfectiunea?O iluzie.Niste norme trasate,nici macar nu definim noi ceea ce ar trebui sa fie o viata perfecta,ci-i lasam pe ceilalti sa ne spuna.Esti perfect la momentul acesta.Nu uita ca toate imperfectiunile tale sunt perfecte.Insa daca vrei sa schimbi ceva la tine,incepe si accepta imperfectiunea.Perfectiunea este o conventie iar perfectul este imperfect in mod cert.De ce trebuie sa fie totul perfect?Perfectiunea este o notiune inselatoare.Ma intreb de ce noi oamenii gonim,uneori ratacim doar,in cautarea acestei autentice „Fata Morgana” a „desertului”,identificabil,de multe ori,cu existenta insasi.De ce cautam perfectiunea cand tocmai in micile imperfectiuni sta tot farmecul vietii.Presupun ca daca totul ar fi perfect ne-am plictisi tot cautind zadarnic ceva ce mai trebuie „slefuit”. Intre altele,probabil,ar disparea bucuria si fericirea care e ceva de durata,pe cand bucuria este o senzatie de moment.Perfectiunea e atinsa nu atunci cand nu mai este de adaugat,ci cand nu mai este nimic de inlaturat.Suntem perfect de imperfecti.

13344513_1139207009470386_4384332810538805936_n.jpg

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...