About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, July 15, 2022

Toate la timpul lor…

Toate la timpul lor,si fiecare are timpul lui.Orice suflet are un nume,si eu il am pe-al meu,anume.Nu am mama,nu am tata,dar am o inima curata.Astept inspiratile sa-mi curga.Viata-mi in gand se imburda.Cand boala ma curma,ideile ma scufunda.Ca sa traiesc usor,ma leg si de amor,si vreau sa nu mai mor.Stiu ca imi e greu,dar mai scriu un rand pe foaia vietii mele.Azi e mai usor,maine imi va fi iarasi greu.Asa e viata,sa te dai cu magareata,sa nu te mai apuce greata.Si viata mea,cararea mea,batatorita de usturime rea.Cand nu mai pot,beau un compot,si cand nu mi-e bine,ma tratez cu maracine.Sanatatea-i mai curata,cu o limonada,si pudrata cu praf de ciocolata.Si versul meu il scriu eu jos,tu stai,eu ma dau jos.Iar cand viata este grea,tu canta tot asa.Nu te da batut,asteapta un sarut,dar nu cu imprumut.Astept in fiecare zi,frumos a te privi,dar cand ma doare inima,nu vreau sa pleci din calea mea.Pe firul vietii,versul meu,iti inunda azi cantecul meu.Canta si fi voios,daca vrei sa traiesti frumos,si in viata mai dragostos.Canta minune,canta frumos,ai dreptul la un trai frumos.Atunci cand cred ca mor,toate dorurile dor.Asa mi-e dor,de dorul lor,cand ma gandesc eu ma infior.Mai scriu un vers,pe foaia vietii mele,si inainte de a pleca,aici eu il voi dedica,sa-ti prinda bine si in viata ta.Un vers din vers,si chiar din mers,ce nu s-a sters nicicand invers.Si cate versuri s-or mai scrie,pe firul vietii in pustie,si eu calatorind ca si-o hartie,azi esti,si maine nu se stie.Cand nu mai am nimic de scris,si toate sau prescris,eu m-am decis,nu-i interzis,e cum am scris.Ca sa ma simt mai bine,am ajuns la tine,si un vers ti-am scris si tie,sa nu uiti de mine.In versul meu,am scris pe placul tau,si din gandul meu,pentru timpul cel greu.Tu aminteste-ti mereu,vei ramane in sufletul meu,chiar si in versul meu.Versul l-am inchinat,cantul l-am cantat,si din nou m-am bucurat!Sunt foia care zboara peste a vietii sfoara!Vine vremea,trece vremea,toate-s vechi si noi sunt toate,ce e rau si ce e bine,nu te intreaba ci te socoate.Multe trec pe dinainte,in auz imi suna multe,cine tine toate minte,si ar sta sa le asculte?Tu asaza-te deoparte,vremea trece,vremea vine.Pentru cine o cunoaste,toate-s vechi si noi sunt toate.Viitorul si trecutul,sunt a filei doua fete,vede in capat inceputul,cine stie sa le-nvete,tot ce-a fost ori o sa fie,in prezent le-avem pe toate.Lumea-i vesela si trista,alte masti,aceeasi piesa,alte guri,aceeasi gama,nu spera si nu ai teama.Anii mei din tinerete,au ajuns la batranete,si acum nu-mi pare rau,a trecut prea multa vreme,dar am ajuns acum la ele.Se spune ca batranetea incepe cu melancolii,cu umbre care se lungesc,cu reverii si doruri vagi.Varstnicii spun ca este foarte greu sa imbatranesti,ca batranetea este grea,nu pot sa descrie in cuvinte ce inseamna.Cei tineri cred ca ei nu vor imbatrani,ca vor ramane permanent in starea aceasta.Batranetea poate fi privita ca varsta intelepciunii,dar si ca perioada premergatoare a mortii.Eu as adauga aici ca cei care ii au pe batrani sa ii respecte.Batranetea este considerata si varsta de aur.Poate trupul slabeste,memoria scade,dar se poate intari sufletul.Daca omul ar avea doar trup,batranetea ar fi zadarnica,daca ar avea doar minte,tot ce am invatat o viata ar putea fi simple himere ale trecutului.Prin urcusuri si coborisuri,sunt asa cum sunt,dar gandul meu zboara departe,departe si la tara mea natala,dar mult si mai mult la tara cea ETERNA.Nu ma plang voua de mila,uite asa au trecut anii,bine e ca inca pot sa scriu,ca de vorbit nici nu mai am grai.Nu moartea este cea mai mare pierdere in viata,ci lucrurile care mor in viata ta.Am pierdut multe in viata si voi mai pierde tot mereu,dar singurul lucru ce nu se poate pierde,este increderea in Dumnezeu.Caut raspunsuri,investesc timp si resurse in aceste cautari ale unor raspunsuri pentru oamenii care,la fel ca mine si tine,au trecut prin situatii dramatice si vor sa stie de ce?Stiu ca nu e usor,dar cred ca,la fel ca si alte persoane pe care le am in minte,pot gasi puterea sufleteasca de a fi,la randul lor,un sprijin si o marturie pentru altii.Cred ca simpla relatare,a unor ganduri,te va ajuta pe tine,cititorul acestor randuri sa traversezi mai usor aceasta perioada,sa te impaci cu trecutul si sa incepi sa privesti cum se cicatrizeaza,incet-incet,acele rani adanci pe care le-a lasat in urma.Este o forma de terapie,avantajul este ca nu te costa nimic,poti la randul tau sa contribui la vindecarea altora.

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.