About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, May 26, 2022

Sunt fica de Rege…

De dimineata m-am trezit cu gandul,si am vorbit cu Dansul,apoi m-am intocmit cu scrisul.Sunt ce sunt,prin gratia Lui,si mi-a soptit,esti fica de Rege.Doar prin iubire,doar prin iubire.Am mai aflat ceva,din imaginatia mea.Eu sunt dreptace si dibace,dar imi place sa fiu si stangace.Se zice ca cine scrie cu stanga,creierul lucreaza din partea dreapta.Iar cine scrie cu dreapta,creierul lucreaza din partea stanga.Omul pana moare tot invata,mai invat si eu un pic,pana n-o sa stiu nimic.Cine sunt stangaci da din craci,iar cine sunt dreptaci coace maci.Mi-a spus testul ca sunt retardat.Eu si la computer scriu numai cu mana dreapta,doar cu o mana.Va dati seama,dar scriu bine.Orice om e inzestrat cu o anumita logica,creativitate,imagintie si aderatie.Acum eu va dau o fractie,ca matematica imi face o ecuatie,si o termin cu o terminatie.Se zice ca cei stangaci sunt mai destepti ca cei dreptaci,dar si eu sunt dreptaci si lucrez pentru gandaci.Nu vreau sa va spun nimic,cum scrieti stangaci,dreptaci,licetina sa luati.Va ajuta si creierul vi-l stramuta.Azi am invatat asa,maine va fi altceva.Chiar acum am incercat stangaci sa scriu,si mi-a iesit un bristuriu.Nici nu mai stiu cum sa va scriu?Cineva m-a intrebat,tu stii sa scrii?Depinde de ce si cum?Nu stiu sa scriu,acum ma modelez,sa vad daca o mai nimeresc.Ce mi-a venit mie cu scrisul,ca sa uit de tot abisul.Dar e foarte interesant,si stangaci si mai dreptaci.Unii scriu cu amandoua,eu vreau sa le separ in doua.Cand cu una,cand cu alta,sa fie tot mai dreapta.Nu ma tin eu de prostie,ca le fac eu de o mie,dar asa imi veni si mie in gand,cum sa fi stangaci dibaci.Acum le-am impacat pe toate,cu dibacie in stangacie,si dibace in dreptace.Le-am luat pe dinaince,sa nu sa strimce,sa se frince,si vi le-am pus acum pe frunce.Gata cu dreptace,ca ma intorc pe space.Sanatate cu stangace!Asa a fost postarea de azi,ca tare m-am intristat si m-am clatinat,dar in picioare dreapta am ramas.Sunt fica de Rege,si azi gandurile ma reculege,si stiu ca am o lege.Nu sunt nimic,sunt un om din lut,o frunza in vant,un suflet cusut,ca viata m-a batut,si am ramas la toate mut.Sunt un om,doar atat!Pot totul in Christos care ma intareste!Toate le-am invatat doar pe pielea mea,ca grea mai este crucea mea,dar numai sus in cer,imi iau partea mea.Eu iti doresc ce stiu mai bine si mai bun,sa-l urmezi pe Isus,chiar acum.

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.