About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, February 4, 2022

Domnul e prietenul meu…

Prietenia este o relatie afectiva si de cooperare,care se caracterizeaza prin sentimente de simpatie,incredere si respect.Prietenia presupune o atitudine de bunavointa,suport la nevoie sau in criza,buna-credinta si alturism.Relatia de prietenie se bazeaza pe incredere reciproca.Opusul prieteniei este dusmania.Prietenia este manifestata prin calitatile urmatoare.Prietenul la nevoie se cunoaste.Intelegere,compasiune,ajutor in situatii de cumpana,bucurie de prezenta celeilalte persoane.Si credinta este o incredere neclintita in lucrurile nadajduite,o puternica incredintare despre lucrurile care nu se vad.Si,daca lui Dumnezeu ii pasa de o vrabie,nu crezi ca de tine Raveca,i pasa si mai mult,pentru ca sunt copila Lui.E uimitor faptul ca acelasi Dumnezeu care a facut stelele si care le striga pe nume,stie chiar si numarul firelor de par de pe capul meu.Nu numai ca stie numarul firelor de par,ci mai important,stie numele meu.Numele meu e scris in inima Domnului.El ma cunoaste,stie trecutul si viitorul,insa,lucrul pe care il cunoaste cel mai bine este inima mea.In aceasta zi traiesc aceleasi sentimente ca Simon Petru.Doamne,Tu toate le stii,stii ca Te iubesc.Privesc cu alti ochi ceea ce am,ceea ce sunt.Am gustat singuratatea,deznadejdea,dar am simtit si dragostea multor oameni.Chiar daca imi este greu,spun,faca-se voia Ta!Doamne esti a mea iubire,Tu esti tot ce mi-a ramas,vie orice prigonire,eu de Tine nu ma las.Tu le stii pe toate,stii adincul nepatruns,orice vorba ce-o rostesc,si ce vreau sa tin ascuns.Stii in zori cand ma trezesc,si cand noptile eu le veghez.Tu imi vezi suspinul,cand in lacrimi Te urmez,Esti cu mine sus pe munti,si in vaile adinci,cand cuptorul e incins.In ceasuri grele,chiar si in bucurii,Tu esti Farul ce-mi arata,drumul catre vesnicii.Tu,puternic Dumnezeu,ma cunosti ca nimeni altul,langa mine esti mereu.Ai pret in ochii Mei,pentru ca esti pretuita si te iubesc.Tu numeri pasii vietii mele de pribeag,pune-mi lacramile in burduful Tau.Acel ce-a pus in goluri firea,Acel ce-a scris oricui menirea,mai mult decat nemarginirea e Tatal meu!Domnul este Pastorul meu.Nu voi duce lipsa de nimic.El ma paste in pasuni verzi,si ma duce la ape de odihna.Imi invioreaza sufletul,si ma povatuieste pe carari drepte,din pricina Numelui Sau.Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii,eu nu ma tem de nici un rau,caci Tu esti cu mine mereu.Da,fericirea si indurarea ma vor insoti,in toate zilele vietii mele,si atunci eu voi termina si cu durerile.Domnul este prietenul meu.

No comments:

Am umblat prin lume…

Multe eu am cercetat,dar cu toata truda,pace nu am aflat.Am umblat prin lume,dar numai cu Domnul eu m-am impacat.