About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 30, 2020

Am strictul necesar...

 Nu am tot ce e necesar,dar am strictul necesar,si multe probleme ce nu dispar.Sa ai strictul necesar,e un dar,dar nu-n zadar,ca n-am habar.Sunt multumita cu ce am,imi ajunge strictul necesar,ma impachetez si plec,cu visul in lume petrec.Si la ce mi-ar folosi lumea intreaga,cand eu nu mai sunt intreaga.Pentru cat timp mi-a mai ramas,foarte putine lucruri mi-au mai ramas,si nu am timp sa le folosesc,pe plac.Dar inca am mai ramas,strictul necesar nu m-a ars,m-a tras.O sa-mi fie bine,si daca nu,strig dupa tine,sa vii dupa mine!Imi ajunge,si atat!




No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...