About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, November 6, 2019

Am mancat compot...

Am avut o pofta de compot,si de indata l-am si copt.Un compot cand nu mai poti,te ajuta sa mai poti.Pot si fara compot,dar atunci mai fac cum pot.Despre compot e vorba,nu te duc eu cu vorba,te duc cu trompa.Compotul este foarte bun,este scris chiar din strabuni,cand te doare,spune sa mai bei si moare.Moare dupa compot,si daca te plangi ca nu mai poti,te trezeste si din morti.Serios,am vrut compot,nu stiu cum sa ma mai comport.Daca nu mananc compot,i fac pe toti idioti.Eu de prostii m-am lasat,dar de compot,eu niciodat.Tot din strabuni se povesteste,ca si de pacate te ferestre.Eu zic,Doamne fereste,nu vreau sa sar de pe fereste.M-am gandit sa-mi prepar unul,sa fiu tare ca si tunul.Nu stiu care este cel mai bun,de castan sau de alun.Eu cred ca le impreun si o sa iasa si mai bun.Voi stiti cat e de bun?Incercati si voi acum,unul ca si pentru un tun,dar sa nu faca fum.Cineva m-a asistat,cum stiu asa de repede de preparat.Pai,i-am spus,mama m-a invatat.Ea acum a plecat,dar stafeta mie mi-a dat,sa rezist si eu cum si ea a rezistat.Multe de la dansa am invatat,si cred ca s-a meritat.Acum inainte de culcare,am fost si la o plimbare,m-am intalnit si cu-n catel mare,dar nu am astamparare.Cred ca compotul a fost prea tare,m-a ajutat la digerare.Secrete multe nu am sa va spun,poate scriu ca si un paun,pana trec peste ciaun.Sunt cuvinte legate de viata,o data le-am facut eu fata.Tot incerc,si descifresc ce metode sa mai inventez.Compotul l-am preparat,a fost si degerat,energie mie mi-a dat,si ma gandesc ca nu v-am deranjat.Nu sunt obraznica de felul meu,am respect pentru Dumbezeu,dar si pentru un om chiar de ie rau.Ma rog pentru fiecare,ca stiu ca nu toata lumea are,un bun simt sau un respect.Oricum eu va respect,si prima pe mine ma respect,dar si eu vreau sa primesc respect.Daca eu aicia viu,nu ma judecati ca stiu,durerea este mare,si nu vrem sa picam de pe picioare.Pentru voi eu m-am rugat,timpul l-am controlat,nu am stat mult la sfat,doar v-am spus ceva adevarat,ca sa fiti si voi castigati!Cu un compot de gutuie dulce v-am lasat,sunteti minunati!

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!