About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, March 23, 2019

E bai...dar n-ui bai...

Am multe intrebari de pus,si raspunsuri de primit.Doar ca noi avem suflet,sentimente,si tot ce se intampla in jurul nostru ne afecteaza intr-un fel sau altul.Radem,plangem,zambim,ne intristam.Pe urma deschidem ochii si totul se naruie,asta e realitatea pe care o traim zi de zi.Viata nu e atat de dura pe cat pare,orice lucru are parti bune si rele.Bucura-te,ca ai invatat sa simti si durerea,fericirea,si tot ce tine de viata.Bucura-te,ca sti sa supravietuiesti,sa plangi,sa razi.Toate au un rol in viata.Mergem la trecut pentru a da vina,din moment ce trecutul nu poate cere socoteala pentru nenorocirile noastre.Atitudinea de victima produce iluzia de defect si vina de la simplul adevar.Cand se intampla ceva,este natura umana sa vrem sa invinuim pe cineva.Vrem ca cineva sa fie tras la raspundere,chiar daca uneori lucrurile se intampla fara de voie.Multa agitatie,frustrare se aduna cand simtim vartejul ispitelor acestor vremuri si rautatile care se intampla in fiecare zi.Paharul faradelegilor se umple,si da in clocot.Din pacate, nici noi nu putem sa ne spalam pe maini de la acest iures distrugator.Nu putem sa aruncam vina pe ceilalti,vom fi luati si noi de tavalug.Singurul lucru pe care il putem face,fiind sa ne pregatim.Sa luam aminte,la suferinte,este un raspuns tulburator la care avem foarte mult de meditat si noi.Nu inca,nu acum,nu noua.Este linistea dinaintea furtunii.Oamenii iau atitudini tragice si se joaca de-a tragedia,deoarece cred ca stiu ca nu risca nimic,dar tragedia e cu putinta.Asadar,eu nu pot sa acuz pe nimeni,cine este vinovatul.De aici se trag toate,suferinta,si moartea nedreapta a atator nevinovati.Incerc sa nu dau vina pe nimeni,cu exceptia cazului,si atunci,nu am nicio problema in a arata cu degetul.Ridicam o bariera numita vina,care ne impiedica sa comunicam cu ceilalti,cine are dreptate si cine greseste.Este un instrument foarte comun,a da vina pe altii.Vietile unor oameni fara vina,sunt de invinuit.Exista suficienta durere in aceasta lume,fara sa cautam mereu a cui este vina.Nu toata lumea intra in invinuirii,insa nu putem spune precis ce persoane sunt predispuse.Ce putem sti,este cum putem caracteriza invinovatirea si acceptarea.Este vorba despre oamenii care,sunt testati.Avem o mare problema,e vai de noi!


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...