About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, April 12, 2019

Ne potrivim de minune...

Ce dimineata?Eu ma uit la fata,si nu sunt de gheata.Ne potrivim de minune,ca o genune,chiar daca soarele nu apune.E o minune,ne potrivim ca prin minune,dar nu de amaraciune.Eu sunt creata,tu ai barba si mustata,eu pitica tu voinic,nu ne asemanam cu nimic.Eu besesc,tu sforaiesti,sunt si balonata de atata inghetata,mai si deprimata ca nu sunt sarutata,dar e bine,suntem ca si dintr-o bucata.Doar asa am vrut sa va spun,cum ne potrivim noi acum.Eu cu sapa,tu cu mapa,cand cu varza cand cu capra.Tu te dai ca esti si mare,eu sunt mica de picioare,dar n-am nici o rabdare.Eu cant,tu te framanti,nici pasarea nu poti s-o prinzi.Eu afara la plimbare,tu stai toata ziua pe caldare.Eu vorbesc cu florile,tu privesti culorile.Eu mai manc si un puric,tu te scarpeni pe buric.Nu suntem acasa niciodata,ca ne trebuie chiocolata,si mancam si-un pui de rata.Cine seamana se aduna,mai mananc acum si-o pruna,iar tu o aluna.Viata e buna,cand te dai pe struna,si ajungi la luna.Nu stiu cat de mult ne-am potrivit,ne-am lipit ca un lipici,si ne-am asemanat precum tu zici.Viata buna,viata grea,sa fie tot asa,ne vom mai asemana candva si cu altcineva.Nu a fost de durata lunga,ca oamenii sa nu se spurce,doar sa infrunce.Detalii multe nu v-am dat,ca si eu m-am incurcat,azi nimic nu am lucrat,doar de balarii am dat.Cred ca te-ai amuzat,cat de mult noi ne-am asemanat,si din tot ce eu am scris,nimic nu a fost adevarat.Am incercat,sa vad cat esti tu de elegant,poate chiar si un gigant,de diamant.Las prostiile acum,daca nu,ma pierd pe drum,si nu stiu acasa cum o sa mai ajung.Sa ne fie la toti bine,primiti o bomboana de la mine,ca de ea nu mi-e rusine.Eu sunt eu,si tu esti tu,ne asemanam ca de mama lui.Toate le-am potrivit,si ca un puzzle le-am nimerit!Cred ca nu va-ti si crucit,le-ati inghitit!

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.