Sunday, March 5, 2017

L-am ales si m-a ales...

Tu m-ai cules din pulbere cu Harul,ca sa ma imbraci in Dragostea dintai,si mi-ai soptit ca eu sunt margaritarul,in Dragostea Ta,pururi sa raman.M-ai regasit cand eu eram pierduta,cand prabusita eram in neputinta.Astazi alerg tot mai grabita pe cale,sa urc acolo Sus la dreapta Ta,sa trec prin moartea biruintei Tale,prin poarta ce se cheama Golgota.Chiar daca ar fi sa cad sub greul crucii,atunci am inteles prea bun Isuse,ca Harul Tau imi este indeajuns!De mica copila Te-am laudat,si pentru toate m-am dedicat.Cand singura plangeam si ma rugam,Tu mi-ai alinat,multe dureri si necazuri.Tu m-ai ales,si m-ai cautat,m-ai chemat si m-ai asteptat,prin Adevar Tu mi-ai vorbit,si prin iubire m-ai cucerit.Cu dragoste la timpul potrivit,Tu ma inveti,ma calauzesti,prin Duhul ma desavarsesti,si ma ajuti cand imi este greu,sa privesc doar la Tine,atunci cand imi este cel mai greu.Si doar prin harul Tau sunt ceea ce sunt.Omul nu poate primi decat ce-i este dat din cer.Voi insiva imi sunteti martori ca am zis,nu sunt eu Hristosul,ci sunt trimis inaintea Lui.Cine are mireasa este mire,dar prietenul mirelui,care sta si-l asculta,se bucura foarte mult cand aude glasul mirelui,si aceasta bucurie,este a mea,deplina.Privind prin credinta,in viata toti alearga dupa locurile din fata,dupa aplauze,reflectoare indreptate inspre ei.Dorinta aceasta de a fi recunoscut,apreciat pentru ceea ce faci este in fiinta umana.Oamenii vor sa se simta importanti,sa aiba un cuvant de spus,sa aiba intaietate,sa fie deasupra,se se uite de sus,sa se evidentieze prin merite,sa fie cumva.Aceasta tendinta calauzeste viata multora insa directionata gresit poate aduce mult necaz si suferinta.Chiar si o fapta buna,un pahar cu apa dat unui sarman poate fi facuta doar de dragul recunoasterii,afirmarii pentru a arata,iata ce bun sunt eu,cata bunatate e in mine.In Biserici sunt multe probleme cauzate de aceasta sete de afirmare.Predicatori mandri,egoisti,batrani prea intelepti,foarte critici in convingerile lor,oameni cu bani care isi impun vointa si lista continua.Aceasta dorinta dupa maretie e foarte utila.Va mai aduceti aminte de Iacov si Ioan?Ei au venit la Isus si fara menajamente,au cerut un lucru care i-a suparat pe ceilalti.Invatatorule,am vrea sa ne faci ce-ti vom cere.Ce anume?Da-ne,i-au zis ei sa sedem unul la dreapta Ta,si altul la stanga Ta cand vei fi imbracat in slava Ta.Nu stiti ce cereti,puteti voi sa beti paharul pe care-l voi bea eu?Ei au dat dovada de o ravna care-i supara chiar si pe ucenicii de astazi.Ca raspuns insa Domnul Isus a spus ceva ce a ramas peste secole,o lectie foarte importanta pentru noi.Stiti ca cei priviti ca carmuitori ai neamurilor,domnesc peste ele,si mai marii lor le poruncesc cu stapanire.Dar intre voi sa nu fie asa.Ci oricare va vrea sa fie mare intre voi,sa fie slujitorul vostru,si oricare va vrea sa fie mare intre voi,sa fie robul tuturor.Marcu.10: 35-44 Dorinta de a fi mare toti vrem sa fim mari,dar nu vrem ca altii sa stie ca noi vrem sa fim mari.Ce ar trebui sa deosebesca pe crestin de ceilalti e dorinta de a fi mare in ochii lui Dumnezeu.Si ca sa fii mare in ochii lui Dumnezeu,trebuie sa te micsorezi aici,sa fii mic,sa te cobori intocmai pentru a ridica pe altii.Ba mai mult as spune-o,mult mai radical,si anume ca trebuie sa fi intocmai.Cuvintele lui D.L. Moody,inceputul maretiei este sa fii mic,progresul maretiei,este sa fii mai putin,si perfectiunea maretiei este sa fii nimic.Maretia credinciosului este legata de slujire sa,mai degraba de a fi slujit.Aceasta e maretia pe care Ioan Botezatorul a avut-o in cel mai crucial moment,cand foarte bine putea sa se inalte pe sine,sa-si pastreze numai pentru el gloria.Nu faceti nimic din duh de cearta sau din slava desarta,ci in smerenie fiecare sa priveasca pe altul mai presus de el insusi. Filip 2:3 Isus a pasit in lumea noastra imbracat in umilinta.Cu siguranta,El isi gaseste placerea,bucuria in cei care imbraca intocmai ca si El aceasta haina.Daca El a fost inaltat mai presus de orice nume,cu siguranta cei ce Ii vor urma exemplul vor fi inaltati,vor fi mari in Imparatia lui Dumnezeu.Cand Ioan s-a uitat la Isus a vazut ceva ce el nu avea.A vazut acest lucru in predicarea Sa,in minunile,semnele pe care le facea,dar mai mult,privind adanc in persoana Sa,Ioan L-a vazut pe Christos,Cel ce ridica pacatul lumii,in splendoarea Sa.Adevarata maretie apartine doar Domnului Isus.Istoria arata maretia Sa,nu mai e altul ca El.Isus este mai presus de orice,El este Fiul omului si Fiul lui Dumnezeu.El este cel care a creat,sustine,mantuieste,domneste peste lumea aceasta.El este in cel mai minunat mod,incomparabil.Ioan a fost poate prima persoana care a vazut,simtit aceste lucruri despre Christos.Cand il vede venind la Iordan nu este nici cea mai mica ezitare in vocea sa."Iata,Mielul lui Dumnezeu care ridica pacatul lumii."Cu aceste cuvinte Ioan il recunoaste pe Domnul Isus care este putere,intelepciune,neprihanire.Toate aramatele care au marsaluit vreodata toate flotele maritime care au navigat vreodata,toti parlamentarii,oamenii politici,toti regii care au domnit vreodata,Cezar,Alexandru,Napoleon,toti inteleptii,de la Platon la cei din vremea noastra nu au schimbat viata omului pe pamant asa cum a facut-o El.El este paine,lapte,apa vie pentru sufletul flamand,El este haina neprihanirii pentru cei goi,El este Doctor pentru cei bolnavi,Mangaietor pentru cei intristati,Aparator pentru cei neajutorati,El este Print si domneste,Profet ca sa invete,Preot ca sa faca ispasire,Sot ca sa protejeze,Tata ca sa poarte de grija, Frate in vremuri de nevoi,Temelie pentru a sustine,Cap ca sa dea directie,Comoara ca sa imbogateasca,Soare ca sa incalzeasca,Christos este totul si in toti.In economia cerului,un lucru care te face maret este si un pahar cu apa daruit pentru a-L inalta pe Christos.Esti mare in ochii lui Dumnezeu atunci cand te micsorezi,pentru ca El sa creasca,cand il lasi pe El sa fie rolul principal in viata ta.Ci cresteti in harul si in cunostinta Domnului si Mantuitorului nostru,Isus Hristos.A lui sa fie slava,acum si-n ziua vesniciei.2 Pet. 3:18 Dumnezeu este in toti oamenii,dar nu toti oamenii sunt in Dumnezeu.Dar clopotele au inceput sa traga,faceti din sufletul vostru clopot care sa vibreze mai departe sunetul marelui eveniment al Intoarcerii Domnului.A sosit timpul ca sa cunoasteti adevarul adevarat si ca nimeni sa nu va mai poate insela.Tatal vrea sa faca din voi seceratori ai recoltei celei mari.Raspundeti asa dar chemarii Tatalui si lasati tot restul deoparte,pentru a alerga si a indeplini misiunea sfanta ce va este incredintata.Strigati numele lui sfant fara sa va pese cine asculta chemarea si cine nu.Nu mai pierdeti nici un minut si chemati-i pe toti la mantuire,la marea intalnire.Frati nemuritori care v-ati daruit viata Lui si care nu mai puteti trai fara El,voi cei mangaiati de iubirea Lui,preaiubitii mei frati,cat de mult ati visat voi sa veniti aici sa luptati cu greul,cat de mult ati dorit sa traiti,infruntand simturile,lumea,infernul.Curaj,ridicati-va si inchinati-va Regelui Regilor.In incheiere trebuie sa spun ca obstacolele pe calea cresterii in credinta sunt pacatele,lipirea de pacat,eul mandru si arogant,care nu este rastignit impreuna cu Hristos Rom. 6:1-11 Cine se preda insa pe deplin Domnului Isus si moare fata de propriul sau eu,acela va creste prin Duhul si se va intari.Numai cei binecuvantati de Dumnezeu pot fi o binecuvantare pentru altii.Un astfel de credincios creste incet si continu spre un tanar in credinta si spre fiul,fiica lui Dumnezeu 1 Ioan 2:13,14; 2 Cor. 6:18 Eu ma micsorez,ca El sa creasca in mine,caci nu mai traiesc eu,ci El traieste in mine.El este tot ce imi doresc eu.Te-am ales,Te-am ales,dintre mii si mii de mii Te-am ales.Glasuri multe m-au strigat,maini intinse m-au chemat;dar din toate,ne-nteles,Te-am ales...


No comments: