Saturday, March 4, 2017

Un mesaj pentru mine...

Mesaj pentru mine.De catva timp ma intreb care e rolul meu in lumea asta mare?Am incercat de a rostui o viata,unele au esuat lamentabil,indiferent de suflet,daruire,efort si timp.Altele sunt mereu indecise,ai senzatia ca esti pe drumul cel bun.Asadar,un mesaj pentru mine,nu-ti mai bate capul comparand viata ta cu a altora.Ai voie sa faci orice doresti,lasandu-i si pe altii sa traiasca pe langa tine.Ajuta-i pe cei din jur,dar nu-i lasa sa devina stapanii tai.Fii severa cu timpul acordat celorlalti.Uneori oamenii uita ca ai  o viata proprie si te ingroapa in problemele lor.Nu uita mereu de mine,esti prietena cea mai buna!Cand ai un necaz,incearca sa vezi ce trebuie sa inveti din el,lasa furia,analizeaza mai putin si traieste mai mult.Lasa-i pe fiecare sa aleaga asa cum simt ei,nu conteaza ca gresesc,si te doare sufletul cand ii vezi ratand,nu e treaba mea sa indrept lumea.In incheiere,cere putin de la altii si mult de la tine.Accepta infrangerea ca pe o experienta necesara si mergi inainte,este indemnul meu final.Viata e scurta,merita traita din tot sufletul.Atunci cand privesc pe cer,sunt fericita ca simt ce spun.Am plecat in vis pe un nor,si in drumul meu spre stele am pasit incet pe razele iubirii,inconjurata de multele stele.Cand Dumnezeu a deschis poarta Raiului mi-a privit durerea dorului si m-a intrebat: “Care e dorinta ta?”Eu i-am raspuns: “Doamne ai grija de ingerul care citeste measjul”Cum Frigul este intetit de Vant asa este dragostea mea de bataile inimii mele.Daca as putea inchide timpul intr-o sticla,ar fi sa salvez fiecare zi pana cand eternitatea nu va mai fi,doar ca sa le petrec cu mine.Daca as putea face zilele sa dureze la nesfarsit,daca cuvintele ar face visele realitate,as pastra fiecare zi ca pe-o comoara si apoi le-as petrece numai cu mine.In inima mea am inchis stralucirea ochilor,tandretea calda a zambetului,vocea dulce,si amintirile clipelor fierbinti.Daca dragostea ar putea fi evitata doar inchizand ochii,nu as mai clipi niciodata,de frica sa nu las sa treaca vreo secunda fara sa fiu indragostita de mine.Daca nu as simti cand sunt descurajata,atunci cine mi-ar risipi indoielile?Daca nu as zambi,atunci cine ar mai aduce soarele in viata mea?Daca nu as gresi,atunci cine mi-ar intrista privirea?Si ma tot gandesc,daca eu nu as fi,cine ar mai fi atat de nebuna sa te iubeasca?Si daca nu as fi existat,poate nici eu nu m-as fi nascut.Este momentul sa uitam de griji si suparari,sa iertam si sa iubim si sa ne amintim ca nu suntem niciodata singuri!Fie ca binecuvantarea Domnului sa se rasfranga asupra tuturor,si a celor dragi tie.Sunt printesa fermecata a viselor mele,incantarea si minunea sufletului meu.Cat de mult iubesc,nu vei stii niciodata.Doar 59 de secunde din fiecare minut,e mult sau e putin?Cand vei stii raspunsul se va risipi misterul!Gandeste-te la cel mai frumos lucru,si inmulteste-l cu infinitul,aduna-l cu eternitatea si vei afla cat de mult eu iubesc.Fericirea sa-mi inunde fata si viata,care este cu adevarat o comoara.Cate n-ar mai fi de zis si totusi,doar atat am scris,de ce oare?Pentru ca atat ajunge tristetea sa alunge,inima sa incalzeasca,sufletul sa creasca,iubirea sa se mareasca,viata sa o fericeasca.Esti pentru mine roua diminetii ce se varsa peste ochii mei trezindu-ma din somnul singuratatii.Astept primavara,si-un fir de soare,un fir de iarba,si unul de izvor.Imi gasesc curgerea si uit,nu retin in drumul meu nici mal,nici buruieni,ele nu exista.Pentru mine este o raza de lumina,ce-mi calauzeste pasii spre universul cunoasterii,deslusindu-i tainele.Reusesc sa parcurg mai usor aceasta lume minunata,ea imi este cel mai bun prieten care ma sfatuieste si-mi arata calea spre adevar...




No comments: