Saturday, February 4, 2017

Vreau sa-ti spun...

Vreau sa-ti spun,amice,totul despre Isus,cum in El aflat-am prieten minunat,vreau sa-ti spun cum Domnul viata imi schimbase,si a lucrat in chip asa de minunat.Nu exista prieten ca si Isus,numai El pacatul mi-a spalat,chiar durerea mea cea mare imi luase,o ce prieten minunat!Dar Isus intinse mana-I salvatoare,mi-a aratat apoi un drum ce duce in cer.Bucurii nespuse vin cand sunt cu Tine,si iubirea-I tot mai mult o inteleg,pentru ce S-a coborat sa ma salveze,nu pot sti,dar sus in cer,am sa il intreb.Eu pot sa vorbesc cu Isus cu voce tare,ori in interiorul meu.M-am gandit ca viata aceasta nu ne este data la intamplare,ca nu degeaba unii oameni au mai putin si altii mai mult.De prea multe ori uitam sa valorificam ceea ce avem,gandindu-ne la ceea ce nu avem.Ne facem prea multe griji,uneori chiar din lucruri inutile,asteptam de multe ori sa primim ceva fara sa daruim,uitam cum este sa iubesti cu adevarat,uitam de unde am plecat si unde am ajuns.Si totusi cine suntem noi,de se indura in fiecare zi Dumnezeu de nevoile noastre?Cine suntem noi de ne conduce mereu pasii?Cine suntem noi de ii porunceste inimii noastre sa continuie sa bata si astazi,poate chiar si maine?Avem noi vreun merit inaintea Lui?De ce oare aspiram mereu la mai mult si nu ne multumim cu ceea ce ne este dat,de ce mereu ne uitam la cei care au in loc sa ne uitam la cei care nu au?Mi-am adus aminte cum am inceput sa imi fac griji pentru diferite lucruri,cum am inceput sa uit ca am un Dumnezeu al minunilor,care este viu si ma aude si astazi.Pentru ca El a vrut putin din timpul si din atentia mea,si El a hotarat sa ma treaca prin durere,sa ma faca sa imi amintesc ca El este langa mine.Imi ridic ochii spre munti,de unde-mi va veni ajutorul?Ajutorul imi vine de la Domnul,care a facut cerurile si pamantul.Viata este un dar,pe care l-am primit fara sa il cerem,si care ni se va lua fara sa fim intrebati.Stim sa ne pretuim viata?Pentru multe persoane viata nu este decat un esec,sau poate un vis,dar adevarul este ca acest dar,ne este dat in balanta.Nu mai cauta fericirea,e chiar langa tine,numai ca tu esti prea ocupat ca sa o cauti si de aceea nu o observi.Nu te mai bucura de necazul altuia,va veni o zi in care vei fi si tu in necaz.Daca te-ai facut prieten cu Isus,trebuie sa stii ca ai pe cel mai puternic prieten.Se poate intampla ca pe marea vietii noastre sa se ridice furtuna si sa ameninte corabia noastra,dar daca Isus este prietenul nostru,El spune numai un cuvant si furtuna se poate linisti.Urmele pasilor Lui m-au insotit mereu,prin vaile intunecoase ale descurajarii,pe dealurile insorite ale Sperantei,si niciodata nu m-a facut sa-mi pierd cararea.Bratele Lui,m-au purtat ca pe un copil,alte poteci inguste au venit,stiam ca niciodata nu va uita de mine.Am inceput sa-L iubesc,fara sa vad mai dinainte cum se va purta.Nu as fi putut intelege cantecul,daca nu l-as fi cantat de dorul Tau.De dorul Tau,Isus iubit,de dragostea Ta arsa,si inima-mi spre rasarit,si fata mi se inalta!Isus,Isus,eu te iubesc,cum nimenea nu stie.N-as fi inteles niciodata ce e plansul,daca n-as fi plans.N-as fi putut sa-nteleg niciodata ce e iubirea,daca nu mai fi iubit Tu.N-as fi putut sa-nteleg niciodata ce e ura,daca nu mai fi cuprins in dragostea Ta.Si n-as fi putut sa-nteleg niciodata ce inseamna mangaiere,daca nu mai fi mangaiat Tu.Acum,bucuria mea e mare,pentru ca le inteleg.Privind la bolta albastra,lucrarea Ta maiastra,o creiator ceresc!Esti cel mai frumos,si nimeni nu-i ca Tine,maret si indurat,prin tot ce-ai creat,esti Doamne minunat!De atata maretie,sunt Doamne coplesita,cand razele de soare zambindu-mi bat in geam,ma alint in acea splendoare,si fericita exclam!Spre bolta cea senina,m-avant tot inainte,sa pot sa te intalnesc,pe Tine drag parinte,si-n taina sa-ti soptesc,te iubesc!Caci apele vin,si vanturi se duc,seninul de-o clipa dispare sub nor.Dar,mai e cineva ce asteapta cu dor,si timpul se duce si clipele mor.Treziti-va,oameni,pe arca iubirii Isus e la carma.Caci Domnul vietii e gata sa vina.E drumul prea lung si prea greu,soptiti intre voi,adevarul,Isus e prietenul meu!Daca esti obosit si satul de viata ta si vrei sa traiesti fericit si bucuros in fiecare zi,atunci asculta sfatul Lui.Si lucrul cel mai bun dintre toate este ca ma indrept catre viitor,si dupa ce aceasta viata,toate se se vor termina.Impreuna cu prietenul meu cel mai bun Isus,intr-o slava si o bucurie vesnica v-oi sta!

1 comment:

geluu said...

Să se bucure şi să se veselească de Tine toţi cei ce Te caută pe Tine, Dumnezeule, şi să zică pururea cei ce iubesc mântuirea Ta: "Slăvit să fie Domnul!"
(Psalmul 69:5)