Sunday, February 12, 2017

Nu fug dupa naluci...

Trecutul va bate din nou la usa,evenimente,oameni,trairi si situatii prin care am trecut,amintiri care trezesc intrebari care incep cu „de ce”,keep walking,and never look back 2.Nu e vreo lipsa de empatie,ci din contra,dovedesti ca te iubesti pe tine,atunci cand hotarasti ca nu vrei sa mai experimentezi toata nebunia trecutului.Nu fug dupa naluci si ispite,nu ma las dusa de nas si de promisiuni desarte.Da,au fost momente de disperare,au fost lacrimi,au fost intrebari care incepeau cu„De ce eu?De ce asa?Fiti atenti la ce oameni,amintiri,ganduri,stari,emotii,reapar in viata,nu va impotriviti,ci DECIDETI sa mergeti mai departe si sa nu va uitati deloc in urma.E spre binele noastru al tuturor.Keep walking and never look back!Sunt incapabila sa va ofer intelepciunea.Cel care pretinde ca o poate face,va minte.Ai mila de mine,ai mila de noi,eu te rog,intinde-ti astazi mana,sa rabd eu nu mai pot.Mi-ar place atat de mult sa impart cu voi evenimentele extraordinare care au survenit in acest corp banal care este al meu.Dar nu este posibil.Degeaba m-as chinui,nu exista mijloc,cu neputinta.In lumea sufletului,nimeni nu poate sa se foloseasca de carje,singurul ajutor vine din noi.Nu pot sa va dau adevarul,dar pot sa va ajut sa va usurati sarcina care va impiedica sa avansati pe drum.Aveti salele frante de vieti,praful conceptelor s-a acumulat lent,sub un munte de cuvinte si ganduri.Cel care stie sa taca cunoaste suprema elocinta.Un om pregatit sa arunce toate mastile,gata sa arate lumii cine este el cu adevarat.Si daca va fi iubit sau condamnat,respectat sau huiduit,incoronat sau crucificat,pentru el va fi acelasi lucru,fiindca este cea mare binecuvantare a existentei.Un om adevarat,sincer,care cunoaste IUBIREA si COMPASIUNEA intelege ca oamenii sunt orbi,inconstienti cu spiritul adormit.Sfatul meu pentru tinerii este sa inceteze sa fie ceea ce nu sunt,sa fie ei insusi.Viata nu e intotdeauna dreapta,dar soarele reuseste sa rasara si peste cei nedrepti.Nu te lasa invins de rau,dar nici cuprins de bine,nici tu nu te cunosti,candva vei fi surprins de tine.Pestii se prind cu undita,iar oamenii cu vorba.Singurele momente de fericire sunt cele in care esti multumit de ce ti-a iesit,dupa o zi intreaga de crosetat la computer,cu spatele intepenit si cu mintea si corpul stoarse ca niste lamai.In zilele noastre,cand spui droguri,e ceva obisnuit.Majoritatea adolescentilor consuma droguri.Din pacate,sunt tot mai accesibile si mai utilizate pe zi ce trece.Minciuna este tot mai celebra intre noi si acest lucru face ca drogurile sa fie mai usor accesibile.Am parcurs drumul care trebuia parcurs,ma aflu deja la granita vietii pamantesti.Dincolo de mormant va incepe o alta viata,credinta ce am pazit-o.Calatoria am savarsit,credinta eu am pazit.Am vrut doar sa-ti scriu pe scurt ca sunt sanatoasa si vie,si mai presus de orice asteptari,sunt atrasa de El.Scriind acesta postare,abia am reusit sa-mi urmaresc cugetul.Toate acestea parca fara sa vreau au curs si reprezinta convingerea mea.Se cuvine sa rezistam prezentului,sunt acolo indiferent de vreme,atat pe timp de pace cat si pe timp de razboi.Adevarul este ca,astazi Domnul sa va ocroteasca pe toti!Va pomenesc intotdeauna pe toti in rugaciunile mele.Harul Domnului nostru Isus Hristos si dragostea lui Dumnezeu Tatal si impartasirea Sfantului Duh sa fie cu toti.Amin.

No comments: