Sunday, January 22, 2017

Roata vietii...

Daca faci rau,poate nu ti se va intoarce,sau poate se intoarce peste ani,dar cu siguranta se va intoarce.Nu trebuie sa ma razbun pe oamenii care mi-au gresit.Viata le va intoarce raul pe care mi l-au facut,atunci cand se vor astepta mai putin.Nu are rost sa fac rau oamenilor care m-au dezamagit,nu as putea sa ma impac cu mine,pentru ca viata va avea grija sa dea fiecarui exact ceea ce a lasat in urma.Daca vrei sa fii fericit o clipa,razbuna-te,daca vrei sa fii fericit o viata,iarta!Cea mai pretioasa lectie pe care am primit-o de la viata a fost aceea,ca viata este o roata care nu stie sa incetineasca.Iti voi spune o poveste,o poveste despre viata,despre cum viata ne rasplateste,intorcandu-ne tot binele facut si ne invata lectii importante.Ca orice om vei incerca sa pacalesti roata vietii.Sa nu spui ca nu te-ai gandit si ca nu ai trecut la fapte,macar o data.Recunosc,pana cand am facut cunostinta cu roata vietii,am invatat ca nu ii scapa nimic.Viata are grija intotdeauna sa imi intoarca,mai devreme sau mai tarziu,raul facut.Viata inclina balanta atunci cand ma astept mai putin,primesc lectii valoroase,uneori dureroase,alteori extrem de dureroase de viata.Acestea sunt momentele in care imi dau seama ca roata vietii nu sta o clipa,are grija sa ne intoarca,tot ceea ce lasam,bun sau rau,in urma noastra.Roata este rotunda,dar stiai deja,o roata ce nu se opreste niciodata.Ai grija ca roata se intoarce,e modul vietii de a ne demonstra ca exista o compensatie in toate.Mereu primesti ce dai,o sa merg mai departe.Am hotarat sa imi acord mai mult timp pentru sufletul meu,insa durerea suferinta si amintirea raman.Ele nu mor ele raman sa-mi terorizeze sufletul.Sentimentele sunt inselatoare,acum iubesti maine urasti.O greseala si toate se duc de rapa,iubirea se pierde iar in urma ei ramane doar despartirea.Ai vrea sa uiti dar parca mereu,fara sa vrei,imaginile iti revin in minte si cauti motive fara sa le gasesti.Motive pe care nu le vei descoperi singur niciodata,chiar daca pana la urma le descoperi.Ma pierd uneori in ganduri si intrebari la care nu le gasesc raspunsul.Poate voi gasi un raspuns la toate intrebarile pe care le am.Nimeni nu stie ce ne rezerva viitorul.Uneori viata nu se refera doar sa fii fericit,nu trebuie sa ii faci pe altii sa sufere,esti fericit atunci cand stii ca persoanele dragi tie sunt fericite,cand stii ca tu ai facut pe cineva fericit.Doar atunci vei simti cu adevarat ce inseamna fericirea.Si ce rau doare suferinta si ce gol ne lasa in suflet,o rana care parca nu vrea sa se vindece indiferent ce am face noi.Acum e in sufletul meu,dar stiu ca va pleca,pentru ca voi lupta cu ea cat va fi nevoie.Cum e posibil ca o singura persoana sa iti aduca atata fericire si atata suferinta?Lumea se invarte in jurul nostru fara ca noi sa stim.Viata era asa,am vrut doar putina fericire in viata mea.Am invatat ca viata nu poate fi roz tot timpul,pentru ca ne-am hrani cu iluzii si am uita ca traim si nu suntem singuri pe pamant.Viata uneori te loveste cand te astepti mai putin,te ajuta cand nu mai ai nici o speranta,incat la un moment dat nici nu mai stii ce e viata cu adevarat.Viata e o poveste care nu se mai termina,alteori ai vrea sa rescrii povestea sau sa o stergi de tot.Vrei nu vrei,roata e roata,si invarte lumea toata,azi nu-i maine,ieri nu-i azi,vrei nu vrei,tot ai sa cazi!Fii atent ca se suceste,te tranteste!Si cum ai facut asa ti se va face.Viata este asa cum ti-o faci.Daca astepti si te plangi,o sa tot astepti plangandu-te.Si,crede-ma,tot e mai bine decat sa stai sa astepti si sa te plangi.Anii trec oricum,esti impacat ca ai facut tot ce depinde de tine,criza e criza cand stai incovoiat sub ea.Razbunarea este arma prostului,dar sforaitul da continuitate si farmec vietii…



No comments: