Sunday, January 15, 2017

Niciodata Doamne nu ma parasesti...

Niciodata Doamne nu ma parasesti,si nici o clipa singura nu m-ai lasat.Esti mereu puterea ce ma tine,din cel dintai,la cel din urma pas.Strabat cu Tine munti inalti si lunci,eu n-am sa vad moartea nici o data,cu Tine alaturi am sa fiu pe veci!Imi strabat din zori cararea,cand Tu ma mustrii,simt adinc mustrarea,si cand Te bucuri,totdeauna stiu.Mi-ai pus in suflet o speranta,cum nu e nimeni sa mi-o poata da.Sunt fericita chiar daca vrei sa sufar,cand valuri vin si vinturi grele bat,plutesc pe ape ca un fir de nufar,pe care Tu-l pastrezi mereu curat.Iti multumesc ca esti cu mine in lume,si m-ai iubit mereu,iti multumesc ca Tu mi-ai dat un nume,ca-n Tine sunt si Tu esti Elohim.Vreau sa inteleg ca viata nu-i frangere de drum,nici sfasieri de timp si nici sfarsit de noi.Ceea ce se pare e numai inceput,ca in zarea ce se stinge,se infiripa zorii vesniciei,cu lumina.Urc pe munte ca sa pot pricepe,ca nu sunt doar un bulgare de tina,ci un colt de cer,farama de divin,de vesnicie.Pe muntele credintei,pe stancile sperantei,pe crestele fagaduintelor,privirile sa-mi planga fericite,oprite de maretia patriei promise.Chiar obosita de anii ce ma asteapta,de tamplele carunte,de bratele in durere frante,de fruntea insangerata si de picioarele ranite.Chiar daca pare aspra,cararea ce poarta catre culme,chiar daca pasii simt prapastiile fricii,ele curg la vale.Din ce in ce se aud dezamagirile si plansul,din ce in ce e mai aproape cerul.Aceasta mi-e dorinta,cu intreaga mea fiinta cu tot ce e in mine si tot ce am,Isuse,iti daruiesc.Pentru Tine vreau sa traiesc,zi de zi vreau sa implinesc doar voia Ta.E timpul pe sfirsit,si trece asa de iute al zilelor sirag,desi sunt printre straini,iubirea nemarginita sa mi-o dai,credinta,pacea care tinde inspre rai.Va veni o clipa cand,voi sta in fata Ta si voi primi rasplata.Sa nu dau nici un pas inapoi,sa nu fie ura intre noi,si in necaz sa zicem,Doamne,fii cu noi!Iar cand vin ganduri rele,catre Tine sa strigam.Ce prezenta minunata,sa zbor si eu spre cer,calea,adevarul,viata,le gasesc in Domnul meu.Isus e universul meu si fara El,nu mai traiesc,e mereu alaturea la greu.Isus al meu,e pretutindeni,in toate cate eu le fac,toata fiinta imi cuprinde,daca vorbesc sau daca tac.E aerul curat ce cu nesat,in piept il trag,si cunoscandu-L,mi-e mai drag.Este realitatea si adevarul,absolut,e bunatatea,simplitatea si tot,ce eu iubesc mai mult,imi este hrana si putere,fara de El,eu nu traiesc.Eu viata Tie,Ti-am predat,si fara Tine niciodata,nu mai cutez,ca sa ma scapi.Viata mea iti apartine toata,tot ce am iti daruiesc.Linistea in viata mea e asternuta pe vecie,de acum,eu sunt doar fiica Ta,si pentru altii,o solie.Tuturor ce aud de Tine,sa le spun sa Te urmeze,caci doar cu Tine vor fi bine,si viata pot sa isi salveze...

No comments: