Saturday, January 28, 2017

FIEŞTECÁRE in dreptul lui...

Cineva m-a intrebat,de unde imi vine in cap atatea povestiri.Si de unde eu le mai adun.O intamplare se intampla in fiecare zi,si o poveste poti sa faci tot in fiecare zi.Multele din povestile mele le scriu din inspiratiile mele de zi cu zi.Si daca vreau sa transmit ceva prin intermediul acestui Blog,vreau sa transmit numai lucruri pozitive,dar daca povestea este de un caracter negativ,vreau sa scot in evidenta si consecintele de care fiecare persoana este afectat in masura resposabilitatilor lui.Si daca modelul care il iau este negativ,vreau sa scot afara doar lucrurile pozitive.Fiecare persoana este responsabil in totalitate de tot ceea ce el face.Proverbul romanesc,"capul face,capul trage"dar o tragem si noi ca si parinti.Acest quote,l-am gasit in biroul consilierului,cand am fost cu fica mea.Erau multe pe pereti,dar parca acesta mi-a atras atentia cel mai mult.Albert Einstein-"I fear the day technology will surpass our human interaction.The world will have a generation of idiots."Fiecare este responsabil in dreptul lui.Esti responsabil pentru ceea ce gandesti,simti si faci.Aminteste-ti ca intotdeauna esti responsabil pentru modul in care actionezi cu fiecare gand,sentiment,vorba sau fapta.Asuma-ti responsabilitatea a ceea ce esti si vei vedea ca viata iti va fi maestrul care te va invata tot ceea ce inca nu stii.Vei fi uimit sa afli cate emotii reprimate ai strans inca din copilarie,emotii pe care le activezi ori de cate ori traiesti o situatie similara cu cea care ti-a implementat trauma in subconstient.Fugim de ceea ce ne doare in interior,de teama de ceea ce am putea descoperi acolo.Fuga este singura solutie de nedorit,singurul mod care ne va impovara si mai tare si ne va lasa gustul amar.Gaseste-ti curajul sa te privesti asa cum esti,pentru ca dand la o parte toate aceste emotii,vei avea surpriza sa te regasesti.Cauta atent in tine raspunsul si apoi actioneaza astfel.Tu esti responsabil de viata ta,nu e vina parintilor,nici macar greutatile vietii.Nu cauta a te scuza.Oricand ai posibilitatea de a alege.A fi responsabil pentru ceea ce simti,gandesti,traiesti,nu te invinovati.A fii responsabil pentru viata ta inseamna sa constientizezi ca oricine ai fost,esti sau vrei sa fii,este alegerea ta.Asumandu-ti responsabilitatea,vei actiona mai usor si vei vedea oportunitatile.Daca roadele de astazi nu-ti plac,planteaza alte seminte si peste un timp vei culege ceea ce ai semanat.Nimeni nu are putere asupra ta sau a vietii tale.Fiind responsabil,vei stii ca daca tu nu actionezi,nimeni nu o va face in locul tau,iar daca gresesti,vei stii sa-ti inveti lectiile.Ce scuze ai sa nu iti schimbi gandirea,actiunile,si viata?Aminteste-ti de un moment cand ai fost responsabil.Ce bine e sa te simti responsabil in legatura cu tot ceea ce traiesti.Sunt deciziile tale,e viata ta.Meriti sa traiesti frumos,alege responsabil,alege cu inima.Zile minunate iti doresc,pline de responsabilitate,si entuziasm.Suntem sculptori de personalitati si destine.Cei mai desavarsiti artisti ai propriilor vieti.Pasii spre faurirea ta depind de miscarile brute sau fine pe care ti le-asterni asupra fiintei tale.Umbla cu grija,alege-ti bine uneltele,caci in functie de acestea te vei dezvolta armonios sau nu.Poti sa pasesti pe carari neumblate sau autostrazi betonate.Iti doresc cititorule,sa fii pe langa toate altele,cu responsabilitate.Uitandu-ma in jur,am ajuns la concluzia ca oamenii au etaloane diferite.Poate veti zice ca e normal.Asa e.E normal ca fiecare om,in unicitatea sa,sa se ghideze dupa un etalon anume.Omul a fost creat cu vointa proprie.Nu avem niciun drept sa judecam.Cu ce masura judecam,cu aceeasi masura vom fi judecati.Intai sa ne uitam la cararea noastra,sa vedem daca traim asa cum se cere.De ce sa ne uitam in curtea vecinului?Nu ne ramane decat sa ramanem tari in El si sa traim dupa Cuvantul Sau.Tu sa te tii in totul totului tot,numai de Domnul tau.Nu exista secunda a vietii mele in care sa nu fiu responsabil pentru mine.Invat zi de zi,pentru ca dau la o parte cea mai mare piedica posibila,EU sunt responsabila pentru faptele mele...


No comments: