Sunday, December 4, 2016

Ne-am nascut din povesti,si sfirsim in povesti...

Daca asculti povestile de viata unor oameni,indiferent daca sunt de succes sau invinsi,vei afla ca vietile lor au fost pline de provocari,probleme,necazuri dar si clipe frumoase.Nu cred ca exista om care sa traiasca o viata liniara,fara urcusuri si coborisuri.Probleme avem cu totii,in dragoste,in familie,la serviciu,de sanatate.Trist,dar adevarat,toate problemele trebuiesc tratate,insa cele mai importante sunt cele de sanatate pentru ca daca suntem sanatosi,le mai rezolvam si pe celelalte.Ne-am obisnuit insa sa tratam cu indiferenta sanatatea,si asta este cea mai mare greseala pe care o facem noi oamenii.Singura solutie la probleme,este ca trebuie luate in serios si trebuie tras un semnal de alarma,de orice natura ar fi ele,pentru ca orice problema depistata la timp are rezolvare.Aveti grija de sanatatea voastra pentru ca este mai importanta decat toate.Anii au trecut,noi imbatranim,si asta se simte pe zi ce trece,chiar daca fizic nu se vede,problemele si grijile cresc,prioritatile se schimba.Nu fugi de probleme si nici nu le ascunde sub covor.Daca la un moment dat problemele te vor ajunge din spate,iar praful te va face sa il respiri pe cel de linga tine.Rezolva si curata imediat.Este firesc sa avem si probleme si pareri diferite,fiecare are o rezolvare,unele usoare,altele usturatoare.Cu totii trecem prin astfel de momente,este cel mai bun antrenor pentru viata.Poti trece orice,insa cel mai important este sa nu te treci pe tine!Sunt o picatura in fluviul vietii ce vrea sa razbata,desi de atatea alte picaturi e inconjurata,o ating si apoi se indeparteaza,fiecare calea isi urmeaza.Sunt tot ce incape intr-o picatura.Zboara mai sus decat ai zburat pana acum,dar nu uita ca-i din pamant al tau drum.Si nu uita,ca pana si vulturii zboara mai presus de vant.Au fost candva,si se vor intoarce in pamant.Eu te rog,nu iti cer,eu doar te indemn,sa fi de piatra,sa fi din fier,iar daca pe aceasta mare esti doar un lemn,lasa versurile mele sa te aduca si sa te transforme intr-o stanca.Inchide ochii,asculta ranile,lasa-le sa-ti vorbeasca,la fel au facut si cu mine.Dezleaga-le de lanturi,spre rai lasa-le sa zboare.Caci la fel ca zilele,sunt si ele pasari calatoare.Pe a ta carare,lasa doar o melodie.Odata,am plans atat de mult incat,nu a mai ramas decat nisip suflat de vant si imprastiat in patru zari.Si oricat de multe v-as povesti,intotdeauna va ramane ceva nespus.Undeva departe,nu vreau sa ma recunoasca nimeni,port picatura de iubire cu mine mereu,ca pe un cuvant pretios.Imi da puterea de a oferi zambete si cate un pic din mine pentru fiecare purtator de lacrimi si de amaraciune.Imi da intelepciunea si bunatatea de a nu trece nepasator,de a nu intoarce capul in alta parte.Ma ajuta sa fiu om.Ma pregatesc sa mai imbatranesc cu inca un an.Un an cu bune si cu rele,ca toti anii care s-au scurs.Sperante,dorinte,cea mai importanta este dorinta de sanatate a mea,a familiei mele,si a copiilor mei.Preocupata mereu de ce n-am facut,n-am avut,n-am stiut,n-am obtinut,uit mereu sa-mi vorbesc despre ce am.Dar anul acesta,coplesita de atata durere si boala de care m-am inconjurat,am decis sa fiu mai modesta si sa multumesc pentru tot ce am.Astazi stiu ca am ce n-am.Doresc sa iert si sa iubesc mai mult,sa am mai multa incredere in copii si fam mea.Contrar obiceiului omenesc de a ne masura viata in ani,cred ca sufletul isi masoara existenta in clipe.Pentru ca ceea ce numim clipa contine in ea toata esenta vietii.Mi-am adus aminte de adevarul sufletului meu,mi-am ascultat inima.Dorinta mea este sa simtim ce se intampla in sufletul nostru in fiecare clipa,si asa vom sti mai bine si care sunt dorintele noastre.Intotdeauna mi s-a parut ca timpul trece mai repede decat ai clipi.Timpul trece prea repede,pentru vremurile care sunt asa cum sunt,si e destul de complicat sa iti pastrezi optimismul,mai ales in perioade in care pare ca toate relele si necazurile trag doar la tine.Dar speranta o gasim tot in noi,in dorinta de a trai,de a fi fericiti,de a iubi.Va trece si astea,modul in care vezi viata depinde de caracterul fiecaruia.Depinde daca ai fost obisnuita sa vezi jumatatea plina a paharului sau pe cea goala.Orice viata e o minune si fiecare moment este unic in viata fiecaruia.Trebuie sa inveti sa apreciezi ceea ce ai si sa te bucuri de fiecare clipa frumoasa.Sunt atatia care sunt in situatii mai grele,dar nu vei putea obtine ceea ce iti doresti daca te gandesti la trecut,la ce ar fi trebuit sa fie si n-a fost.Ca sa fii fericit trebuie sa privesti viata in ochi.Oamenii iubesc oamenii veseli,plini de viata,dar sa nu uitam si de cei bolnavi si necajiti,sa ne rugam pentru ei si sa ii ajutam.Ajuta-ne Doamne sa traim pentru a face fapte bune.Cu condeiul sufletului mai astern cateva ganduri pentru voi,ziua in care am pus punct trecutului si pasesc increzatoare spre viitor,ultima luna din an.Arunca vechile haine si imbraca un nou comportament cu care vei reusi sa descoperi in fiecare moment frumusetea unei vieti ce din pacate trece,zi dupa zi.N-am sa exprim regrete,n-am sa invinovatesc pe nimeni.Timpul trece,anii trec,ceea ce ramane vesnic sunt faptele noastre.Oamenii se nasc la fel,cu trasaturi bune si rele,dar devin ceea ce oamenii le cultiva,indiferent cat de bun ar fi.Nu trebuie sa-ti pese de parerea nimanui,trebuie sa-ti pese de ceea ce simti,nu exista sacrificiu care sa-ti aduca glorie,orice sacrificiu iti aduce frustrare.In ultima luna din anul acesta,a fost un an cu binecuvantari,necazuri,fericiri,tristete,cu incercari multe,cu dragoste,cu bunatate de cei din jur,dar a fost un an plin de harul lui Dumnezeu pentru ca inca esti si sunt in viata.Te-ai gandit cu ce ai fost tu sau eu mai bun ca cei care sunt in tarana pamantului?Eu nu am nici un merit sa mai traiesc dar traiesc pentru ca Isus traieste in viata mea,inima mea,in trairea mea.Stau si ma gandesc cate puteam face si nu le-am facut,pe cati pute-am sa-i ridic si poate nu am facut,pe cati pute-am sa-i sprijinesc si poate nu am facut-o.Vreau sa fiu o adevarata unealta ai lui Dumnezeu,vreau sa fiu un sprijin pentru cel slab,mana pentru cel fara maini,ochii pentru cei care nu vad,vreau sa fiu cea ce Dumnezeu vrea sa fiu,o epistola scrisa si cititia de toti.Viata este mult prea scurta ca sa merite sa traiesti din frustrari.Stiu ca ai lacrimat,ai zambit,ai fost ingrijorat,ai avut si esecuri,ai castigat,pierdut,ai renuntat la vise sau ai luptat pentru ele.De unde stiu toate astea?Asa a fost si anul meu.Anul trece,anul vine,clipe rele,clipe bune.Bate ceasul ticaind,si se naste amintirea.Viata trece,se scurteaza,si ramane doar iubirea.Clipe vin si trec grabite,ca o aripa in zbor,purtand doruri ce dau viata,sau sperante care mor.Va mai trece-un an,vom mai face-un pas,pe drumul ce ne duce-n vesnicie.Va doresc sa fiti fericiti si sa traiti frumos,sa aveti grija de voi si familiile voastre,sa fiti sanatosi,pentru ca sentimentul de implinire umple sufletul.Brate care sa va imbratiseze cald si umeri pe care sa va sprijiniti capul obosit,liniste sufleteasca si sa fiti impacati cu voi insiva.Va doresc sa aveti parte de iubire sincera si neconditionata in fiecare zi.Sa vi se indeplineasca toate dorintele si sa aveti parte de momente frumoase.Prieteni buni,care stati pe blog acum,ia opreste-te putin,si-asculta-ma ce-am de spus.N-am intrat sa te stresez,am intrat sa iti urez,fericire,casa plina de iubire,har si pace,sanatate si sa le traiesti pe toate.A mai trecut un an cu mine si cu tine,si cati crestini ne-au parasit,sau dus in vesnicie.Asa trec anii,an de an,se duc si lasa multi in prag,pe unii morti,altii orfani,si pe bogati si pe sarmani si tot ce afla in cale.In anul acesta poate treci si tu,ori eu,iubite frate,vezi zilele cum le petreci ca vei fi intrebat de toate,si ce folos de ai cistigat aicea lumea toata,daca sufletul lai murdarit si l-ai patat de toate.A mai trecut un an,a fost si soare a fost si nori,a fost si vint a fost si ploi dar El a fost la carma.Sa ne bucuram alaturi de cei dragi noua,de minunea vietii,si asteptam increzatori clipele viitorului.Sufletul tau sa vibreze in armonie si pace,iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura si duiosie,iar fericirea sa te urmeze oriunde.Sa-ti amintesti cu placere de toate implinirile,si clipele frumoase,si cu incredere tot inainte.Eu iti doresc sa ai puterea de a le face fata atunci cand se vor implini.Perioada pe care o traim,aduce intotdeauna cu ea si o umbra de tristete si de nostalgie pentru vremurile care au trecut,pentru omul din noi cu care am uitat sa ne conectam,pentru parintii nostri care poate nu mai sunt sau sunt deja batrani,pentru iubirea pe care am fi vrut sa o daruim si nu am putut.Ce frumos ar fi sa ne uitam si la aceasta parte trista din noi si sa o lasam si pe ea sa primeasca din binecuvantarile acestei perioade.Cand cumpana de ani trece,sa-si deschida primele file albe,necunoscute.Ferice de cei ce privesc perspectiva cerului,adica de sus,de unde pare vesnic,minunat.Ferice de cei ce sufera zambind,de cei ce observa florile prafuite,de cei ce le place compania propriei lor persoane,de cei ce mananca fara sa numere caloriile sau sa se uite la ceas.Ferice de cei ce nu uita ca viata e una singura,ca modul in care o traiesti are consecinte.Ar trebui sa invatam cu totii ca viata este un cadou pe care ar trebui sa il apreciem si nu sa il privim ca pe un bun ce ni se cuvine.Sa nu-ti fie frica de umbra ta,daca exista,inseamna ca este si lumina.Arunca grijile in aer,invata ca in viata trebuie sa treci peste dezamagiri si ai nevoie de aer sa respiri.Am luat decizii,am pierdut oameni dragi,mi-am vindecat sufletul,mi-am intarit caracterul,am descoperit cine imi este alaturi si cine merita dragostea mea.A fost un an in care am meditat mai mult la viata aceasta.Mi-am pregatit sufletul,ma pregatesc pentru o noua lupta.Privesc in jur si vad cum lumea se schimba.Le multumesc copiilor mei,si fratilor mei,pentru ca m-a inteles mai bine decat ma intelegeam eu.Imi place sa invat din lucrurile marunte.Uneori un cuvant,o floare,un gest,imi produc multe bucurii.Mi s-a intamplat azi sa privesc zborul unei pasare,si sa inteleg ca aceea este libertatea.Sa fiti sanatosi,fericiti,credinciosi si inimosi,si Dumnezeul pacii sa va sfinteasca El insus pe deplin,si duhul vostru,sufletul vostru si trupul vostru,sa fie pazite intregi,fara prihana la venirea Domnului nostru Isus Hristos.Celce v-a chemat este credincios,si va face lucrul acesta.Sa ne vedem cu bine si in anul care vine...




No comments: