Sunday, December 18, 2016

I believe in the power of Love...

Nadejdea mea e Dumnezeu,puterea Lui e mare.
Prin dragoste si harul Sau,
Nadajduiesc si cant mereu,
Caci a salvat sufletul meu din vesnica pierzare.

O licarire in infinit e viata mea intreaga,
Dar pentru mine S-a jertfit,
Isus din cer m-a mantuit,
Si o viata fara de sfarsit de vesnicii ma leaga.

Tarina trecatoare sunt,dar cred in nemurire,
Caci Duhul Celui vesnic Sfant
Imi da putere si avint,
Sa pot pleca de pe pamint,dincolo,in stralucire.

Sunt calator spre tara mea,cu Domnul am izbinda..
Imi e calauza dreapta Sa,
O,Doamne,Tu nu vei lasa
Nicicand sa cada in lupta grea,fiinta mea plapinda.

In glas de ciocarlii duios,si in vuietul de ape,
In flori si in tot ce-i mai frumos,
In cei rascumparati de jos,
Iubirea sfinta a lui Hristos o simt tot mai aproape.

Eu am aflat in Creator,si pacea si menirea.
Stapin al vietii Ziditor,
Tu mi-ai dat lacrima de dor,
Sa Te iubesc,sa ma infior si sa-tii astept venirea!

Ma indrept undeva,unde nu am fost niciodata,uneori sunt speriata,dar sunt gata sa invat!Raveca




No comments: