Tuesday, December 27, 2016

De voie sau de nevoie...

Port in suflet pe toti,ma rog pentru toata lumea,nu impart eu dreptatea,nu stabilesc eu cine merita si cine nu,cine este vrednic si cine nevrednic.Nu judec ca sa nu fiu judecata.Dumnezeu sa ne ierte pe toti,de oriunde si oricati suntem.Daca vrei,o sa plingem impreuna.Uneori pling de dor,alteori de ciuda ca nu pot face mai mult bine,nu pot ajuta pe cei ce sufera,nu pot sa fiu acolo unde vreau sa fiu,si atunci pling pentru ei,si pentru mine.Stiu ca atunci cand eu pling,mai sunt si alti oameni in intreaga lume care pling si nu pling singura.Unii pling de durere,altii de singuratate,altii de  bucurie,de boala,din mindrie,din taceri apasatoare,altii pling din cuvinte nepotrivite,altii pling din neplinsul plins.Doamne,izbaveste-ma de aceasta suferinta,sau mai bine vino ca sa o impartim cinstit la doi.Sunt la capatul inimii si privesc viata ca si cum nu as fi plecat niciodata.Ne intilnim in rugaciune,acolo unde inimile isi vorbesc,dincolo de cuvinte,in tacerea de dupa rugaciune.Trec zilele printre noi,fara cuvinte,fara motive.Roaga-te fara incetare,stai si asteapta cu rabdare,sa-ti vorbeasca Dumnezeu.Roaga-te si crede,cel ce totul vede nu te va lasa,nu te teme,nu uita,stie de durerea ta.Cand iti vezi pierduti copiii,crede inca,nu uita,El stie de rugaciunea ta.Cand ajungi in vremi de lipsa,ai nadejde,nu uita,stie ingrijorarea ta.Viata merge mai departe atata timp cat esti viu.Mergi inainte cu bucurie,aduna-ti toate puterile,pentru a alege binele din tot ce vei avea de infruntat.De-a lungul vietii noastre facem tot felul de lucruri,real si adevarat.Dar iti amintesc acum,celui care esti in durere,in suferinta si in regrete ca,Domnul este de partea ta.Sa nu uitati de mine,am pus in voi iubirea si grija de parinte,am ocolit tot raul,scotandu-l din cuvinte,sa nu va intine viata,sa nu-i simtiti durerea,in voi mi-a fost speranta si voi mi-ati fost averea.La tot ce v-ati dorit m-am aplecat s-ascult,si-am incercat putinul sa-l fac sa fie mult.Cu peticul din coate am alungat nevoi,v-am aparat cu trupu-mi de vanturi si de ploi.V-am impartit averea ce bob cu bob am strans,si v-am zambit si atunci cand sufletu mi-a plans.Am pus in voi speranta ca singura nu o sa fiu,dar ati plecat,si ma-ti uitat deplin.Sa nu uitati de mine,atata cat mai sunt,eu nu-mi doresc prea multe,mi-ajunge un cuvant,sa stiu ce e cu voi,sa stiu ca sunteti bine.Si bucuria voastra ma tine si pe mine.Dincolo de incercarile cumplite,pe care multi sunt nevoiti sa le infrunte de-alungul existentei,dincolo de boli incurabile sau chiar dincolo de moarte,dragostea triumfa si viata pulseaza mai departe in sevele omenirii.Aceea este lacrima varsata pentru triumful vietii,pentru triumful dragostei.Si cand acestea le izbutesti,in ciuda tuturor obstacolelor ce ies in cale,atunci noi suntem mai mult decat invingatori.Trecem unii pe langa altii,zi de zi,poate ne privim in ochi,poate uneori simtim curiozitate,in ceea ce-i priveste pe oamenii de langa noi,necunoscuti cu care ne intovarasim pe strazi intr-o plimbare solitara.Durerea continua,a devenit un mod de viata.De voie sau de nevoie,omul este muritor...



No comments: