Thursday, December 22, 2016

Ce seara minunata!


Tot ce-a fost in viata mea odata,voi lasa uitarii,ani,luni si nopti de-a randul,tot ce-a fost povoara,clipa despartirii.Drumurile noastre,se vor intalni vreodata,gandurile si fericirea.Voi pastra mereu in amintire,dragostea curata,dar gandul ma-nfioara.Numai prietenia glasul ei o cheama,ce seara minunata,cuvintele-s averea mea si gandul ce ma poarta.Mi-s dragi cuvintele,ele imi sunt surorile,ce dor imi e,sa stiu.Eu vorbesc cu florile,cand nu imi sunt dragi tacerile,si noaptea cand nu pot dormi,eu vorbesc cu stelele.Ce seara minunata!Mai presus de orice,de credinta,de-avant,de-orice dar care biruie firea,mai presus de minuni,de puteri,de cununi,mai presus e iubirea!Prin credinta rastorni munti inalti si cetati,si-ti arunci peste veacuri privirea.Dar in cele ceresti esti atat cat iubesti,mai presus  de orice e iubirea!Dumnezeu e maret,gem in cale-I furtuni,se cutremura toata zidirea.Dar in susurul bland Il auzi murmurand:Mai presus de orice e iubirea!Pregatiti-va stanci pentru Templul Etern!Orice piatra isi are menirea.Chiar pamantu-i primit,caci Isus l-a sfintit,caci a scris pe pamant ce-i iubirea!

No comments: