Sunday, December 18, 2016

Cand viata te surprinde...

Viata este formata din inceput si sfarsit,din ceea ce traiesti sau nu la timp,din ceea ce ai dori sa traiesti si ceea ce traiesti.Traiesti cu adevarat,atunci cand o poveste se termina,atunci cand esti suficient de matur sa pui singur punct si sa o iei de la capat.Dintotdeauna mi-a placut sa scriu,sa povestesc,sa astern pe hartie gandurile mele.Scriu pentru ca vreau,scriu pentru ca aici sunt eu insami,scriu pentru ca am ceva de spus,si nu orice.Scriu pentru ca am devenit dependenta,scriu pentru ca e una din posibilitatile prin care pot cunoaste oamenii.File albe,stiloul cel mai bun prieten,blogul cel mai bun informator.E bine,scriu,e foarte bine,iata raspunsul cand dai de greu.Nu-mi ramane decat sa cant.Iubirea e aerul meu,fara iubire,nu as trai,nu imi vand niciodata sentimentele oricare ar fi pretul.Nu vreau nimic de la nimeni,am totul,nu visez sa ma cunoasca toata lumea.Nu imi vand prietenia pe un,te iubesc.Prietenia e cu totul altceva,urasc fitele,am toate defectele din lume si astea sunt singurele care vor fi vizibile lumii intregi.Calitatile sunt pentru alesi,e de ajuns,am lucruri pe care altii le viseaza,dar care nu imi trebuiesc.Mereu am fost de parere ca trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei sa ai,si apoi trebuie sa lupti ca sa pastrezi ceea ce ai castigat.Trag aer in piept,si in viata am acceptat atat binele cat si raul,ori cum nu aveam ce sa fac.Am zambit chiar si atunci cand eram suparata,pentru-ca stiam ca tristetea ca si fericirea,mai devreme sau mai tarziu dispare.Cand nu ti-a mai ramas nimic decat Dumnezeu,atunci ai realizat ca Dumnezeu iti este indeajuns.Nu stiu de unde as putea incepe,am atat de multe pe suflet ca nu stiu ce sa mai fac,ca sa trec mai usor peste probleme.Multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare moment in care am ras sau am plans,mi-e constient ca fiecare scapare e o incercare si fiecare reusita un raspuns la o intrebare.Lumea asta te distruge,te induce in eroare,fura tot si apoi fuge,te raneste si te doare.Vreau sa simt din nou ca pot sa zbor,mor incet,simt cum totul ma doboara hai sa o iau de la inceput,suferinta sa dispara.Invata din ziua de ieri,traieste pentru ziua de azi si spera pentru ziua de maine.Viata este un test,incerc sa fiu diferita,vad ca se prabuseste lumea,dar nu pot singura sa o ridic.Timpul a trecut fara sa realizez,am pierdut notiunea timpului,m-am pierdut pe mine.Si cu fiecare zi ce trece fara inca o zi,inca o nedumerire,inca o dezamagire,inca ceva ce te face sa te gandesti.Inca o zi care ma face sa ma gandesc,de ce oare platesc atat de scump ceva ce nu am facut,de parca Dumnezeu ar vrea sa platesc si pentru pacatele viitoare.Am ezitat mult inainte de a scrie aceste randuri,dar pana la urma am luat hotararea de a va spune cate ceva.E taramul calcat doar de picioarele mele.E posibil ca viata sa te surprinda cu mult bine,cu multa iubire,dar si invers.Insa ne-am invatat ca viata e grea,cu suferinta,si lucrurile bune se intampla numai celorlalti.Poate te voi surprinde,ca eu stiu foarte multe despre tine.Da-mi voie sa-ti vorbesc despre tine!Mergi plin de slava si cu fruntea sus, si nu te teme de niciun rau.Nimic din ce te inconjoara nu poate sa nu fie parte a ta.Priveste totul cu iubire si vezi lumina Cerului in toate.Asa vei ajunge sa intelegi tot ce ti-e dat.
- simti nevoia ca cei din jur sa te placa si sa te admire
- ai tendinta uneori sa fii excesiv de critic cu tine insuti
- ai multe aptitudini si calitati pe care nu le folosesti insa
- chiar daca ai si minusuri,stii sa compensezi
- chiar daca afisezi o atitudine de incredere in tine,ai nesigurante si temeri pe care doar tu le stii
- nu iti plac regulile si interdictiile,adeseori ai nevoie de varietate si de altceva
- esti mandru de gandirea ta independenta si nu te lasi convins usor fara argumente clare
- in urma dezamagirilor ai invatat ca nu e bine sa fii sincer total cu ceilalti
- poti fi sociabil daca vrei dar ai momentele tale cand esti introvert
 - ai unele reverii irealiste desi in general esti pragmatic
- te gandesti uneori ca ar trebui scrisa o carte despre viata ta
- stii in sinea ta ca nu esti un geniu,dar cand te uiti in jur prinzi aripi.Pentru ca,oricat de unici suntem,avem aceleasi cautari,aceleasi dileme si aceiasi virusi cognitivi.Singura intelepciune valabila este,astrele predispun,dar omul dispune!



No comments: