Wednesday, December 28, 2016

Nu vreau statuie sa-mi ridici...

Printre reusite si esecuri,viata iti ofera si oportunitati.Nu am rabdare sa fiu fatarnica,nu ma pricep sa barfesc.Consider ca pe lumea asta exista lucruri mult mai importante cu care sa-mi ocup timpul,decat sa ma comparar cu cei din jur.Nu este zi in care sa nu auzim despre acidente,crima,atacuri,si multe altele,iar atmosfera cotidiana devine apasatoare.Priviti problemele ca pe un test personal,la care nu puteti trisa.Dreptatea este mecanismul cel mai simplu dar si cel mai eficace prin care poti spune ca vinovatia apartine doar celorlalti nu si tie.Nu este niciodata rezolvarea problemelor noastre ci doar justificarea acestora si ajutorul nostru pentru a tine aceste probleme in afara noastra,refuzul de a privi si a vedea adevaratele probleme din interiorul nostru."The highest form of wisdom is kindness"Acela-n lupta grea se teme,ce singur e ratacitor,iar noi uniti in orice vreme,vom fi,mereu invingatori!Si-n cartea vesniciei scrie,ca tarii si neamuri vor pieri,iar cei umili,si blanzi,cu El va dainui.Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor rai,care nu se opreste pe calea celor pacatosi.Iar a Celui ce,prin puterea care lucreaza in noi,poate sa faca nespus mai mult decat cerem sau gandim noi,a Lui sa fie slava in Hristos Isus,din neam in neam,in vecii vecilor!Inainte sa fii fost statuie,am fost femeie.Ce ironie a sortii mai vrei,mai mare decat o statuie.Ma gandeam,eu,nu vreau sa-mi faca nici o statuie,sunt asa cum sunt,da da,nu rideti,si asta nu are legatura cu ceea ce am facut in trecut.Nu,nu am intrat in foc,pentru a salva oameni,nu,privind in urma la tragediile din viata mea.Acelea sunt,realizari de curaj a vietii mele.Nu conteaza,ceea ce faceam,ci faptul sa fiu fericita la batranete si linistita.Pana in ziua de azi,am invatat sa pun gandurile pe hirtie.Am invatat ca poti trai si din scris,si din ideile tale.Am reusit sa invat multe lucruri,si sa-i invat pe altii ceea ce stiu.M-a lovit filosofia.Nici nu va dati seama,eu nu vreau sa-mi ridice statuie.Nu trebuie sa mori,sa-ti ridice cineva statuie,acum se poate si cat inca esti in viata.Daca nu ai reusit sa faci ceva deosebit,cine stie,poate vei avea o statuie.Sa fii fost uns cu talent,ei bine,habar nu am.Motiv pentru care incerc sa intru in intimiteatea vietii,ca sa pot sa inteleg masura vietii.Cu siguranta ni se intimpla sa apreciem un lucru,de-abia dupa ce nu-l mai avem.Cand esti copil,vrei sa fii matur,iar cand ai ajuns la batrinete,privesti cu nostalgie la anii copilariei.Doar cand ai pierdut pe cei apropiati,realizezi ce ai pierdut.Pretuieste ceea ce ai pina nu e prea tirziu,pentru ca,regretele sunt de prisos.Nu stim ce ne aduce ziua de maine.Sa nu lasam o clipa,un moment de durere,sa ne fure bucuria unui minut,care poate sa ne lumineze toata viata.Statuia este o sculptura care reprezinta de obicei o persoana,un eveniment,sau un obiect...

No comments: