Sunday, December 18, 2016

Unde dragostea e la mine acasa...




Dragostea e frumoasa doar la inceput,dupa care te face sa suferi mult.Sa fac tot ce nu am facut,unde e dragostea ce eu am pierdut?Timpul si noptile cand eu plingeam mai mult,unde s-au dus?Tot ce am spus,s-au dus in vint,ca voi fi cea mai fericita de pe pamant.Unde e dragostea si timpul ce eu il petreceam,unde s-au ratacit?Unde e dragostea pe care eu o purtam?Dragostea e ca pojarul,toti trebuie sa trecem prin ea.Binecuvantat este omul care nu se asteapta la nimic,caci el nu va fi niciodata dezamagit.Dragostea trebuie sa existe undeva,transformata in si mai multa dragoste,dar pentru alti oameni care nu au simtit-o pana acum.Nimic nu dispare in univers,totul se transforma.Dragostea s-a transformat in dragostea altora,asta ar trebui sa te faca sa te simti bine pentru acei oameni pentru ca da,e Craciunul,iar tu esti un om bun.As vrea ca pe piatra mea funerara sa scrie:Tu urmezi!Eu mi-am trait viata.Acum e randul tau!Plang prea des si nu imi place asta.Iar atunci cand sunt nervoasa si cineva ma vede,daca incepe sa rada,indiferent cat de suparata sunt,o sa zambesc si eu.Si nu-mi place,caci urasc sa trec prea repede de la o stare la alta.Daca as putea,mi-as petrece toata viata ascultand problemele altora si aratandu-le dragostea si respectul pe care il merita.Imi vine uneori sa ma duc sa imi intreb un parinte,"De ce ai facut asta?"De ce ne dorim copii daca viata e asa de confuza si de grea?Oare pentru a avea pentru cine trai?Pentru a-i iubi atat de mult cat inima ne lasa,si pentru a stii ca atunci cand ne va veni si noua randul,cineva va plange pentru noi?Nu pot sa stiu,dar sper ca copiii mei sa-mi dea raspunsul.Ma vad dansand si cantand in fata oglinzii,luand parte la momente de neuitat,cantand I will always love you,in mijlocul multor dureri.Ma vad spuand inca glume,chiar si pe patul de moarte.Nu cred ca pot sa schimb lumea,si nu pot sa mut muntii,raurile sau continentele.Poate doar macar sa schimb oamenii din ea...

No comments: