Thursday, November 10, 2016

Un om bun...

Sunt sincera,nevinovata,ce iubeste si traieste viata si tot ce-i mai frumos in viata.As mai adauga,nu urasc si nici nu fac rau,dar nu-i iert pe cei care TRADEAZA,indifernt sub ce forma.Ca un semn de pretuire,prieten drag iti dau de stire,ca nimic nu-i pe pamant,valoros,poate chiar sfant,ca un prieten de cuvant,si un dor purtat de vant.Nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu,dar fiindca m-am nascut fara sa stiu,sau prea curand,sau prea tarziu,m-am resemnat ca orice bun crestin si n-am ramas decat cea care eu sunt.Nu am incercat sa pacalesc niciodata pe nimeni,i-am lasat pe toti sa creada despre mine ce vor.S-au pacalit singuri,nici macar nu s-au deranjat sa afle cine sunt.Iubesc oamenii care-si pastreaza sufletul de copil toata viata,iubesc oamenii de la care am ce invata,iubesc oamenii calzi,buni,care au o frumusete interioara deosebita,ei merita cu adevarat sa faca parte din viata mea.Toata viata am fost o luptatoare,imi place sinceritatea,nu-mi plac ipocritii si oamenii cu doua fete.Complimentele nu ma ridica,criticile nu ma coboara,sunt ceea ce sunt,nu ceea ce vor altii sa fiu.Nu sunt perfecta,nici nu vreau,nici nu pot,sunt ceea ce este mai simplu,EU.Sunt o picatura in oceanul vietii care ne cuprinde pe toti si pe toate,o fiinta care incearca sa fie un OM intre OAMENI.Omul bun are inima curata si atrage ca un magnet si pe altii in circuitul binelui,al frumosului daruit din inima,pentru ca tot mai multi sa simta bucuria daruirii binelui prin mii de gesturi frumoase si astfel sa se indragosteasca de frumusetea binelui si sa abandoneze raul.Viata mea este ca a ta,sau a altora,cu bucurii,necazuri si vise implinite sau neimplinite.Am trecut prin clipe grele si am invatat o lectie intr-o clipa,prietenii adevarati sunt o adevarata comoara,ca si tine de altfel.Pentru a cunoaste oamenii din viata ta,poate ca ar trebui uneori sa le intorci spatele,ca sa vezi cine va veni sa afle motivul purtarii tale si cine se va dovedi nepasator.Poate ca ar trebui sa pleci intr-o zi ca sa vezi cine va incerca sa te opreasca,cine va veni dupa tine si cine te va lasa sa pleci.Ar trebui sa spun intr-o zi adevaruri care nu plac auzului,ca sa vezi cine va aprecia sinceritatea ta si cine va pune orgoliul mai presus de tine.Poate ca ar trebui sa le spun un secret,ca sa vezi in cine poti avea incredere si cine te va trada.Ar trebui sa-i refuz atunci cand cer ceva,ca sa vezi cine ti-a fost alaturi neconditionat si cine din interes.Poate ca ar trebui sa mai si gresesti uneori,ca sa vezi cine te va ierta,cine te va judeca si cine va renunta la tine.Poate ca ar trebui sa arat intr-o zi ca nu mai am nimic de oferit,sa vezi cine imi va ramane alaturi si cine va pleca.Ar trebui sa apar intr-o zi diferita,ca sa vad cine ma va accepta si cine ma va abandona. Poate ca ar trebui sa uit pentru un timp,ca sa vad cine ma va cauta si cine ma va uita.Inainte de a judeca viata mea sau caracterul meu pune-te in locul meu,parcurge calea pe care am mers eu,traieste durerea mea,indoielile mele,noptile mele pline de lacrimi,rasul meu.Parcurge anii ce i-am parcurs eu si impiedica-te,eu nu doar o data am facut-o,si apoi ridica-te cum si eu am facut-o.Acum te intreb mai poti judeca?Fiecare are propria sa poveste.Sunt o farama de viata aruncata intr-un vartej necuprins.Incerc sa fiu eu insami,sa-i inteleg pe ceilalti si sa ma bucur de clipele cele mai frumoase pe care ti le poate da viata.Uneori sunt bucuroasa,alteori nu.Viata este cel mai frumos DAR pe care il putem primi.Prietenia poate face minuni poate insenina sufletul cuiva care chiar are nevoie cu un gand bun,cu o vorba frumoasa,cu caldura sufleteasca,numai ca e foarte greu de gasit,multumesc pentru prietenie,inseamna mult pentru mine.Nu mi-am facut vreodata din rugi sirag de perle ca sa-mi ascund noianul pacatelor cu ele,eu stiu daca exista o Mila sau Dreptate,dar totusi,nu mi-e teama curata am fost in toate.Cand citesti pe pagina mea,vei intelege cu adevarat noima mesajului meu de prietenie,vei talmaci subtratul insemnarilor mele doar daca privesti cu ochii mintii si ai sufletului,te astept cu drag in ungherul meu cald de suflet si nu uita ca dincolo de povesti de viata,vei intalni mereu oameni,dincolo de oameni vei descoperi ganduri,iar dincolo de ganduri vei gasi farame de suflet,franturi de credinta,puterea si frumusetea sunt in noi.Nu incercati sa demonstrati nimic nimanui,nu incercati sa convingeti pe nimeni de nimic,cei rau intentionati,oricum va gasesc nod in papura, iar rautatea lor nu are limite,nu va pierdeti vremea cu cei care traiesc in lumea lor meschina,sunt atat de multi in lumina,care abia asteapta sa vi se alature.Deci cred ca ati inteles bine,ce stiti despre mine.Tot mai des intalnim,sa fii realist.Personal,am depasit demult stadiul in care credeam ca e un sfat intelept.Inainte de a va arunca si accepta acest sfat intrebati-va daca,a fi realist, nu e doar un mod mai simplist de a renunta la un scop mai mare,mai idealist,o viziune imensa a ceva extraordinar,pe care cei din jurul nostru nu sunt pregatiti sa-l inteleaga inca.Ce este realitatea,ce inseamna sa fim realisti si de ce trebuie sa tinem cont de ea?De ce noi mereu trebuie sa ne oprim sa vedem care este aceasta realitate si de ce trebuie atita s-o contemplam?Nimeni nu exclude faptul ca avem o realitate trista,insa acum peste tot in lume este asa,peste tot este criza,peste tot oamenii pierd locurile de munca,peste tot raman flaminzi,se zbat pentru o viata mai buna.Insa nu conteaza aceasta,nu conteaza aceasta realitate trista daca vrem s-o depasim si sa o schimbam.Nu trebuie sa luptam contra acestei triste realitati,pentru ca cu cat mai mult incercam sa indepartam aceasta trista realitate cu atit suntem mai legati de ea,cu cat mai mult o contemplam cu atit mai greu putem scapa de ea.Oare constientizeaza aceste lucruri cei care ne indeamna sa fim realisti,ei ca sa fii realist este o prostie in conditiile cand noi vrem sa facem schimbarea?Pentru ca in aceste conditii nu este relevanta realitatea,nu este relevanta trista realitatea,pentru ca este o realitate globala si noi suntem prea mici ca sa luptam cu ea.Pentru noi este relevant ceea ce ne dorim,insa noi dorim o schimbare,ne dorim o viata libera,fara guvernare,iata ce este relevant!Si daca ne vom dori asta din tot sufletul,daca nu ne vom gandi la nimic decat cu adevarat sa lupte pentru asta,atunci cred asta se va intimpla.Trebuie sa credem.Trebuie sa credem ca noi putem sa facem schimbarea si de noi depinde si viitorul acestei lumi.Asta trebuie s-o inteleaga toti cei care  vine pentru o viata mai buna.Insa vedem ca nicaieri,nimeni si niciodata nu-ti garanteaza aceasta viata mai buna precum isi inchipuie unii.Abia acum toti trebuie sa realizeze ca intrucat acasa ne este cel mai bine,acolo ne trage mereu sa venim,inseamna ca trebuie sa ne facem acolo viata mai buna,inseamna ca acolo trebuie sa facem traiul la care am aspirat altundeva insa care s-a dovedit a fi un miraj.Deci care este realitatea in cazul asta?Oare nu traim noi cu iluzia traiului mai bun,oare nu traiesc toti cei de acum cu iluzia ca undeva peste vremuri oamenii traiesc asa pur si simplu bine fara efort?Este o iluzie de care trebuie sa scapam acum,pentru ca pe urma poate va fi tirziu.Eu nu am spus ca nu accept realitatea de azi,dar nu vreau ca tot ceea ce fac sa rezulte din insasi realitatea asta trista,pentru ca astfel va fi greu sau imposibil s-o depasim.Daca observi am spus ca nu trebuie s-o contemplam,adica sa nu-i atragem asa mare atentie,insa desigur ca nu am in vedere s-o neglijam.Si spun asta doar pentru a nu ne lasa afectati de aceasta trista realitate,sper sa intelegi.Problemele realitatii de azi nu trebuie neglijate,ci infruntate cu dirzenie prin munca zilnica si analiza a proceselor si fenomenelor din jurul nostru.Sa iti doresti ceva in viata e foarte important,conteaza si ce faci TU,sa iti indeplinesti dorinta.Se spune ca in viata trebuie sa fii realist,sa vezi lucrurile asa cum sunt...







1 comment:

geluu said...

Corect si adevarat, daca pot spune asa!
Frumos!