Sunday, October 23, 2016

Un singur dor mai am si eu...

Un singur dor mai am si eu
Acela de-a sluji mereu
Lui Dumnezeu cel bun si sfant
Cat voi trai pe-acest pamant.

Acesta-i singurul meu dor
Si cred ca-i pentr-un muritor
Nu este un alt dor mai sfant
Nici mai frumos pe-acest pamant.

O,Dumnzeule ceresc,
Tu sti prea bine ce doresc;
Tu sti ca eu doresc sa-ti cant
Cat voi trai pe-acest pamant.

Din lume cand eu voi pleca
O Doamne eu Te-as mai ruga
Sa ma invrednicesti sa-ti cant
Si acolo-n cerul Tau prea sfant.

  




   
Stau si privesc ochii adanci
Care m-au descatusat
Cand eram lovit de stanci
Azi simt o lacrima de foc
Care-a curs din ochii Tai
Te iubesc!Domnul meu.


Tu esti iubirea mea dintai
Primul pas mi l-ai schimbat
Intr-un dor adevarat
Eu vreau sa fiu in palma Ta
Perla care-ti va canta
Te iubesc!Domnul meu.


Vreau flori de cais ca sa presar
Peste inima ce-acuma
Ti-o dau cu iubire-n dar
Si dragostea ce ne-ai iubit
Azi sunt cea mai fericita
Te iubesc!Domnul meu.


Si cand pe nori vei reveni
Noaptea o voi birui
Si voi tine steaua Ta
Noi amandoi vom fi mereu
Noaptea nu va trece greu
Te iubesc!Domnul meu.    

No comments: