Saturday, October 29, 2016

In lumea aceasta toate-s trecatoare...

Cand viata mea e gata si alergarea s-a sfarsi,
Spre orasul cel de aur voi pleca,
Poarta cand se va deschide,stralucire voi vedea,
Si pe Isus ce ma cheama in tara Sa.

Gandeste-te la glorii ce te asteapta sus in cer,
Gandeste-te la Isus,ce-a murit si-n locul tau,
Gandeste-te la slava ce te asteapta acolo sus,
Predati viata astazi Lui Isus.

Bogatii nenumarate voi vedea acolo sus,
Si pe strazi de aur voi umbla cu El,
Fata in fata in marire,pe Isus iL voi vedea,
Si cu sfintii-I voi da slava neincetat.


In lumea aceasta toate-s trecatoare,
Se duc intruna,toate vor pieri.
Si lucruri cari fac inima sa doara,
Acolo sus vor fi doar amintiri.

Dar pana atunci,voi lauda pe Domnul,
Ruga mea spre El se va-ndrepta,
Pana in cea zi,cand in cer voi ajunge,
In ziua cand Il voi vedea.

In lumea aceasta toate-s trecatoare,
Durerile-s doar trepte tot mai sus,
De-a lungul drumului ce ma conduce,
L-al meu Mantuitor iubit Isus.

Dar pana atunci,inima mea sa cante,
Pana atunci cu drag voi astepta,
Pana in cea zi,cand in cer voi ajunge,
In ziua cand ma va chema.

In lumea aceasta toate-s trecatoare,
Necazul meu de azi va fi candva,
Cununa vietii cea nemuritoare,
Ce Domnu in ceruri mie imi va da.

Dar pana atunci,cu Domnul voi ramane,
Viata voi trai-o in inaltimi,
Pana in cea zi,cand in cer voi ajunge,
In ziua cand L-oi intalni. 

No comments: