Thursday, October 6, 2016

Imi aduc si acuma aminte...


eu si fratele meu Stefan  la spital in Chicago cand am nascut-o pe Alice 14-jan 1986-10ani inainte de tragedie,
poza a fost facuta in 14 ianuarie,si ziua lui in 18,el a avut 25 de ani,iar eu 26...


Fam Peptenar Stefan,Adriana,Rahela,Dana,Jhon,Elizabeth,Sara,si fratele meu Nelu...in Chicago 1996

1995 Craciun la Stefan acasa cu toata fam

sora mea Emilia,Dana fica ei si fratele meu Stefan!993 Arad-Bujac casa parinteasca

Adriana,Dana,si Emilia cu totii sunt in cer.....Emilia plecata intr-un accident de masina in 1993 Arad, iar Adriana si Dana martire,taiate de cutit....in 1996 Chicago

o fam minunata distrusa de un MONSTRU in 1996 oct in Chicago...martiri taiati de cutit....
Au trecut 20 de ani,6 Oct 1996,Chicago,IL,si eu tot imi aduc si acuma aminte de ei.Domnul le stie pe toate.Este inca un mister ce s-a intimpat cu fratele meu Stefan(Utu)pana eu mai traiesc nu voi uita despre tragedia fam fratelui meu Stefan.Parca a fost ieri,nu pot sa uit si nu voi putea uita niciodata ultima mea intilnire cu el la Biserica Philadelfia din Chicago,la terminarea programului am dat mana cu el si am povestit,cu totii suntem obositi de lucru,epuizati de oboseala.Ar fi multe de spus dar viata nu ma lasa sa traiesc,am multe intrebari dar fara nici un raspuns,DE CE ?si De CE?Eu sunt scarbita de lumea inconjuratoare si m-am saturat de atitea minciuni si atitea mizerii din lumea aceasta.Am cautat fericirea dar de la nimeni nimic nu am aflat,dar am vazut ca si ei sunt tot niste muritorii.Azi nu mai pling o clipa,privesc numai in sus,de si dureri am foarte multe,dar am o singura SPERANTA,SPERANTA CEA DE SUS!Nu stiu daca asa a fost voia lui Dumnezeu sa moara ca si martirii,dar fiecare isi are soarta lui,intr-un fel sau altul,dar cu DUMNEZEU INAINTE!"Caci daca traim,pentru Domnul traim,si daca murim,pentru Domnul murim.Deci,fie ca traim,fie ca murim,noi suntem ai Domnului" Romani 14:8 NE VOM REVEDEA !


No comments: