Sunday, October 23, 2016

Cu mare dor,astept mareata zi!

Cu mare dor astept mareata zi,Isuse drag,a Ta Imparatie.Fiinta mea suspina,adanca pace va domni,si adanca armonie,atunci cand Tu vei reveni.Ajuta-ma ca sa-Ti slujesc,o Doamne,numai Tie,ca in ziua aceea sa primesc,a Ta Imparatie.Nu exista nimic,nici o imprejurare,nici un necaz,nici o incercare,care sa ma atinga,atata timp cat ele nu au trecut mai intai prin Dumnezeu,apoi m-au patruns si pe mine.Daca au ajuns,este pentru ca exista un scop maret,pe care eu inca nu-l pot intelege.Nici o imprejurare nu ma va tulbura,nici o incercare nu ma va dezarma,nici o situatie nu ma va face sa dau inapoi,pentru ca ma voi odihni in bucuria Domnului meu.Astept ziua aceea mareata,cand Doamnul va reveni,in preafrumoasa dimineata,cand dorul mi s-o implini.Si voi cunoaste-o alta viata,cu El fata in fata.Si atunci visul cel mai drag,contemplind clipa mareata,in cea mai dulce dimineata.In Tine voi gasi doar bucurie,pace,armonie pe deplin,si voi gusta din apa vie,ce curge de sub tronul cel divin.Atunci eu voi uita de tot amarul vietii,de lacrimi,necaz,dureri si chin,iar in lumina dulce a diminetii,te voi vedea Isuse pe deplin!Cu dor,astept mareata zi!



No comments: