About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, September 11, 2016

Si frunzele s-au vestejit,caci iata,toamna a venit...

Si frunzele s-au vestejit,caci iata,toamna a venit.
An dupa an,se duc in zbor,toate se duc in viitor.

Si tu esti o floare,sa stii,oricine in lume ai fi,
Odata in praf la pamant,cadea-vei ca frunza in vant.

Priveste-n urma cu anii grei,cum au trecut,ca si un vis.
Erai copil,copiii tai,e tot ce viata ti-a promis.

Si tu esti o frunza pe lac,ce apele mari o desfac;
Petalele tale se frang,in urma raman cei ce plang.

Dar nu uita,si daca vrei,tu iarasi poti sa infloresti!
In vesnicii,sunt fratii tai,depinde cum te pregatesti.

Un lucru as vrea ca sa stii,acolo in raiul ceresc
Acolo,sunt apele vii si florile nu vestejesc.



No comments:

Am umblat prin lume…

Multe eu am cercetat,dar cu toata truda,pace nu am aflat.Am umblat prin lume,dar numai cu Domnul eu m-am impacat.