Saturday, September 10, 2016

Ce sunt eu,ce sunt eu?

Ce sunt eu,ce sunt eu?
Un fir de nisip in vint,
Sunt nimic pe pamint.
Doar prin Tine sunt ce sunt.
Eu nimic,Tu vesnicie,
Eu sarac,Tu bogatie,
Ce sunt eu,ce sunt eu?
Tu esti totul Domnul meu.

Ce sunt eu,ce sunt eu?
O frunza purtata in vint,
Sunt nimic pe pamint.
Doar prin Tine sunt ce sunt.
Eu tarina intinata,
Tu al lumii Jertfa data,
Ce sunt eu,ce sunt eu?
Tu esti totul Domnul meu.

Ce sunt eu,ce sunt eu?
O lumina palpaind,
Sunt nimic pe pamint.
Doar prin Tine sunt ce sunt.
Eu un pacatos din fire,
Tu al lumii mintuire,
Ce sunt eu,ce sunt eu?
Tu esti totul Domnul meu.

Ce sunt eu,ce sunt eu?
O floare calcata in camp,
Sunt nimic pe pamint.
Doar prin Tine sunt ce sunt.
Eu durere,chin si jale,
Tu o sfinta sarbatoare,
Ce sunt eu,ce sunt eu?
Tu esti totul Domnul meu.

Asa am fost,fara har,
Fara jertfa din Calvar
Dar acum eu sunt salvat
In sfint singe sunt spalat.
Iti aduc azi Osanale,
Ca-s faptura mainii Tale
Te slavesc,Te maresc,
Scump Isus si-ti multumesc.

Tu imi esti a mea iubire,
Partea mea de mostenire,
Te slavesc,Te maresc,
Te slavesc Mire Ceresc.


No comments: