Thursday, August 4, 2016

E mult prea scumpa vesnicia,sa o dau pe placeri si bani...

E mult prea scumpa vesnicia,s-o dai pe o umbra si pe un fum,e mult prea scump Christos si Raiul,sa nu dai tot,sa-L ai acum.E mult prea scumpa vesnicia,sa o dau pe placeri si bani.Doamne da-mi o secunda din timpul Tau,din vesnicia Ta.E mult prea scumpa viata asta ca s-o petreci nepasator,e mult prea scumpa orice clipa,s-o lasi sa treaca fara spor.E mult prea scump Cuvintul Vietii,sa-l poti uita si un ceas macar,e mult prea scumpa rugaciunea,sa-i poti nesocoti vreun har.Ce mult prea scumpa e rasplatirea,statorniciei la sfirsit,si-ti pare acum prea grea incercarea pe care o ai de suferit.Caci o secunda din vesnicia Ta ar fi o vesnicie pentru mine.M-ai nascut sub greul blestem al timpului,si ma ofilesc asemeni unei flori gingase.O secunda Tata,caci ma doare rau,timpul caruia ii sunt rob,o secunda,caci poate atunci o sa mi se pare un zimbet viata,un vis spre infinit.Azi,as vrea sa tin timpul in mana mea,sa-l string incat sa dispara,si vesnicia sa ma cuprinda.Timpule,tu ce mereu ma infringi,insa intr-o zi,am sa te infring si eu.Insa in curind se va sfirsi,si timpul va pieri,cunoaste-voi atuncia vesnicia,unde timpul va fi doar o amintire.Valtoarea timpurilor vietii imi rapeste cateodata si ultima picatura din seva vreunei clipe sa o daruiesc unei fraze scrise,dar in sufletul meu esti mereu,o Tata!Totu-i goanna dupa vant,astazi rad iar maine plang.Viata pentru mine nu-i decat in cer,astazi sunt dar maine pier.Totul este trecator,iti aduni aici comori,dar va veni o vreme cand tu vei pleca,si-un strain le va lua.Astazi poti fi multumit,ca o viata ai trait,insa dincolo de toate vei afla,care este soarta ta.Cat traiesti pe-acest pamant,totu-i goanna dupa vant.Daca mai presus de suflet tu alegi,in pacate sa traiesti,orice drum alegi in lume,nu te poate implini.Insa viata cu Isus va fi mereu,drumul catre Dumnezeu!Nu-i usor sa urci pe munte,cand cei multi coboara-n jos.Nu-i usor sa mergi spre tinta,cand cei multi n-au pe Cristos.Nu-i usor dar ajutorul,il da azi Isus Cristos,El e-n veci biruitorul,cu El esti victorios.Nu-i usor sa mergi pe drumul,plin de groape si noroi,sa-ti pastrezi haina curata,cu transpiratie si sudori,pentru ziua de apoi.Nu-i usor sa lupti cu tine,sa renunti,a te mentine,nu-i usor a reusi.Asa e viata,sa le faci pe toate.Si mai plang cateodata,dar va fi bine.Trebuie sa mai treaca un timp si va fi bine.Anumite lucruri trebuie rezolvate in viata,si stiu ca se vor rezolva.Astept,sper,si Domnul va lucra.Grea e viata,ziua plans,iar noaptea trista.Adesea in viata intalnim momente cand trebuie sa decidem ceva,cand lucrurile nu au decurs tocmai lin si ne aflam intr-un impas din care trebuie sa iesim repede.O veche zicala spune ca noaptea e un sfetnic bun,si asa e,dar nu intotdeauna dispunem de o noapte pentru a ne sfatui cu ea.Credinta,intr-o forta superioara care ne poate influenta viata,duce treptat la reducerea controlului pe care credem ca il avem asupra propriei vieti,si implicit a responsabilitatilor.Astfel,obisnuiti cu gandul ca Dumnezeu are grija de noi.In general aceasta abordare nu aduce nici o dauna serioasa,dar atunci cand ne aflam intr-un moment de criza,s-ar putea ca voia noastra sa fie mai presus de voia Lui.Prin ce chinuri groaznice am trecut,si cat ma mai costa,si cu toate acestea,Dumnezeu imi trimite momente in care sunt cu desavarsire linistita.Plaseaza-ti idealurile suficient de inalt,ca sa te inspire,si suficient de jos,ca ele sa te incurajeze.In viata nu ai nevoie decat de ignoranta si incredere.Ambitia este calea catre succes,iar perseverenta este motorul care te duce direct acolo.Razi tu intai de tine,inainte sa poata altii sa o faca.A muri nu inseamna a fi invins.Dar a trai invins si fara glorie inseamna a muri in fiecare zi,iertati-va dusmanii,dar nu le uitati numele,cine spune ca banii nu aduc fericirea.Urasc oamenii falsi,care nu vad dincolo de aparente,oamenii plictisitori cu care nu ai ce sa vorbesti,sa glumesti,oamenii lingusitori,care iti sunt prieteni,doar cand au nevoie de ceva.E chiar atat de greu sa fim diferiti?un sprijin intr-un moment delicat al vietii cuiva face mai mult decat o mie de cadouri,un zambet dat din inima si o privire plina de iubire,sunt adevarate alinari ale sufletului.Am adunat multe posturi pe blog.Unele ma fac sa rad,altele imi starnesc iar aceleasi intrebari la care inca nu am gasit inca raspunsul corect.Altele sunt un nonsens complet.Toate insa spun mai multe despre mine decat despre lucrurile despre care am scris.Si multe imi amintesc de rezolutiile facute.Cu totii suntem buni,dar totusi nu suntem ingeri.Cu totii pacatuim si totusi,nu suntem niste deavoli.Cred ca fiecare dintre noi cauta pe cineva sa se schimbe.Fiecare clipa pe care o traiesti este o binecuvantare in drumul tau,pentru ca doar asa ai sa intelegi ca asteptarea a meritat.Nu toate lucrurile din viata noastra se intampla dintr-un motiv anume.Cu siguranta ca in general pentru majoritatea lucrurilor,reusim mai devreme sau mai tarziu sa gasim un motiv.Cu totii avem povesti pe care nu le vom spune niciodata.Unii dintre noi doar spun ca nu mai vor sa repete ceea ce au facut in trecut,iar altii,in schimb,nu mai repeta ceea ce au facut in trecut.Asa apare schimbarea pentru ca o haina patata e usor de curatat,insa o viata patata e incredibil de greu de curatat.Am ajuns sa nu mai incerc sa inteleg.Acum doar accept lucrurile asa cum vin.Unele sunt atat de frumoase incat imi stau in minte lung timp,iar altele doar vin si pleaca.Uneori nu stim sa apreciem un moment pana el nu devine doar o amintire,iar alteori alergam nebuni dupa fericire.Uneori e mai bine sa te opresti.E mai bine sa nu-ti mai faci griji ca trebuie sa o iei iar de la capat,sa nu-ti mai faci griji sub nici o forma pentru cineva.E mai bine sa nu te mai intrebi de ce?sau de ce nu?E mai bine sa ai incredere doar in tine,nu in cel de langa tine sau in acel om,pe care il doresti langa tine.Ai incredere doar in tine ca lucrurile au sa mearga bine,si ca lucrurile au sa-si gaseasca o cale prin care sa se aseze asa cum trebuie.Si chiar daca nu e calea la care te gandesti,calea pe care ai planuit-o de atata timp,ai sa intelegi ca nu esti singura in lupta asta.O sa intelegi ca pe acel drum,o sa ajunga in viata ta,atunci cand nici nu mai poti visa.Ai sa intelegi ca rabdarea este darul nemuritorilor,si ai sa intelegi ca toate aceste episoade pe care le traiesti in fiecare zi sunt favorabile.Asa e viata,o clipa de bucurie.Lumea ma iubeste,Dumnezeu ma intareste,si voi toti imi dati valoare ca sulfetul meu sa nu moara.Pentru voi sunt pe lume,numai voi imi faceti zile bune,si imi dati putere sa merg mai departe.Daca voi nu ati fi,pentru cine as mai trai,sunteti tot ce mi-a ramas,la durere si necaz.Oameni buni eu va iubesc,cate zile mai traiesc,si va spun cu adevarat ca eu nu va pot uita.Filipeni 1-1.Pavel si Timotei,robi ai lui Isus Hristos,catre toti sfintii in Hristos Isus care sunt in Filipi,impreuna cu episcopii si diaconii:2.Har voua si pace de la Dumnezeu,Tatal nostru,si de la Domnul Isus Hristos!Multumesc Dumnezeului meu pentru toata aducerea aminte pe care o pastrez despre voi.In toate rugaciunile mele ma rog pentru voi toti,cu bucurie,pentru partea pe care o luati la Evanghelie,din cea dintai zi pana acum.Sunt incredintata ca Acela care a inceput in voi aceasta buna lucrare o va ispravi pana in ziua lui Isus Hristos.Este drept sa gandesc astfel despre voi toti,fiindca va port in inima mea,intrucat,atat in lanturile mele cat si in apararea si intarirea Evangheliei,voi sunteti toti partasi aceluiasi har.Caci martor imi este Dumnezeu ca va iubesc pe toti cu o dragoste nespusa,in Isus Hristos.Si ma rog ca dragostea voastra sa creasca tot mai mult in cunostinta si orice pricepere,ca sa deosebiti lucrurile alese,pentru ca sa fiti curati si sa nu va poticniti pana in ziua venirii lui Hristos,plini de roada neprihanirii,prin Isus Hristos,spre slava si lauda lui Dumnezeu.Vreau sa stiti,fratilor,ca imprejurarile in care ma gasesc,mai degraba au lucrat la inaintarea Evangheliei.13.In adevar,in toata curtea imparateasca si pretutindeni aiurea,toti stiu ca sunt pus in lanturi din pricina lui Isus Hristos.Si cei mai multi din frati,imbarbatati de lanturile mele,au si mai multa indrazneala sa vesteasca fara teama Cuvantul lui Dumnezeu.Unii,este adevarat,propovaduiesc pe Hristos din pizma si din duh de cearta,dar altii,din bunavointa.Acestia din urma lucreaza din dragoste,ca unii care stiu ca eu sunt insarcinat cu apararea Evangheliei,cei dintai,din duh de cearta vestesc pe Hristos nu cu gand curat,ci ca sa mai adauge un necaz la lanturile mele.Ce ne pasa?Oricum,fie de ochii lumii,fie din toata inima,Hristos este propovaduit.Eu ma bucur de lucrul acesta si ma voi bucura.Caci stiu ca lucrul acesta se va intoarce spre mantuirea mea prin rugaciunile voastre si prin ajutorul Duhului lui Isus Hristos.Ma astept si nadajduiesc cu tarie ca nu voi fi data de rusine cu nimic,ci ca acum,ca totdeauna,Hristos va fi proslavit cu indrazneala in trupul meu,fie prin viata mea,fie prin moartea mea.Caci pentru mine a trai este Hristos,si a muri este un castig.Dar,daca trebuie sa mai traiesc in trup,face sa traiesc,si nu stiu ce trebuie sa aleg.Sunt stransa din doua parti,as dori sa ma mut si sa fiu impreuna cu Hristos,caci ar fi cu mult mai bine,dar,pentru voi,este mai de trebuinta sa raman in trup.Si sunt incredintata si stiu ca voi ramane si voi trai cu voi toti,pentru inaintarea si bucuria credintei voastre,pentru ca,prin intoarcerea mea la voi,sa aveti in mine o mare pricina de lauda in Isus Hristos.Numai,purtati-va intr-un chip vrednic de Evanghelia lui Hristos,pentru ca,fie ca voi veni sa va vad,fie ca voi ramane departe de voi,sa aud despre voi ca ramaneti tari in acelasi duh si ca luptati cu un suflet pentru credinta Evangheliei,fara sa va lasati inspaimantati de potrivnici,lucrul acesta este pentru ei o dovada de pierzare,si de mantuirea voastra,si aceasta de la Dumnezeu.Caci,cu privire la Hristos,voua vi s-a dat harul nu numai sa credeti in El,ci sa si patimiti pentru El,si sa si duceti,cum si faceti,aceeasi lupta pe care ati vazut-o la mine si pe care auziti ca o duc si acum...



No comments: