Thursday, July 21, 2016

Eu ma bizui doar pe Domnul...

Eu ma bizui doar pe Domnul,de aceea nu ma tem,nici vintul,cand vuia puternic,nici valul,cand izbea cumplit.De aceea,cand zdrobita paream,spre izbavire deplina priveam.Si in nopti de suferinti,crezind,prin lacrimi,cantam cantarea marii biruinti.Linistita am privit,si am stat neclintita in fata asupritorului cumplit.Bizuiti-va pe Domnul,cei rascumparati de El,caci in El au biruinta,cati se bizuiesc pe El.Nu pe bratul meu ma bizui,bratul meu e atit de slab,caci dusmanul m-ar invinge,si m-ar nimici degrab.Ci ma bizui doar pe El,Cel ne-invins si credincios.Nu ma bizui nici pe ajutorul sortii,nu ma bizui nicidecum,cand m-as crede cel mai tare,m-as vedea cazuta in drum.Nici pe firea mea cea slaba,nu,nicidecum,chiar cand ma cred mai sigura,cad zdrobita in praf pe drum.Nu ma bizui nici pe oameni,nici pe-a lumii promisiuni,nici pe slava ce-a de-o clipa,toate-s umbre si minciuni.Increde-te in Domnul din toata inima ta,si nu te bizui pe intelepciunea ta,Raveca.Proverbe 3:5 Indemn ciudat pentru lumea in care traim,sa te increzi in Dumnezeu si nu in puterile tale.Stiinta a atins si a depasit limitele pina acum.Oamenii cunosc multe lucruri si pot face multe.Au patruns pina acolo de reusesc sa inteleaga psihicul omului si sa il manipuleze.Oamenii se declara atei dar cred in oate acestea pentru ca in adincul lor oamenii sunt construiti sa creada.Solomon ne zice:Orice lucru El il face frumos la vremea lui,a pus in inima omului,chiar si gandul vesniciei,macar ca omul nu poate cuprinde,de la inceput pina la sfirsit,lucrarea pe care a facut-o Dumnezeu.Increderea in Dumnezeu este o alegere,nimeni nu e obligat sa se increada in El.Multe cai pot parea bune omului,dar la urma se vad ca duc la moarte.Cand te increzi in puterea ta,te lasa si esti complet descoperit,gol,si disperarea te cuprinde.Incercarile sunt trecute mult mai usor de oamenii care au credinta in Dumnezeu.Da,numai in Dumnezeu mi se increde sufletul,de la El imi vine ajutorul.Eu am cautat pe Domnul si mi-a raspuns,m-a izbavit din toate temerile mele.Gustati si vedeti ce bun este Domnul!Ferice de omul care se increde in El!Ps. 34,4.8 Domane Tu esti cetatuia mea,esti adapostul meu in vreme grea,Doamne Tu esti pavaza si scut,Tu ma ridici cand sunt cazut.Viata mea e-n mana Ta,poti sa faci ce vrei cu ea.Gandul meu si inima,sufletul si dragostea,Tu esti viata mea.Nu ma bizui pe taria mea,mana Ta ma poate ajuta,doar la Tine Doamne eu gasesc,pace si iertare cand gresesc.Zece mii la dreapta-mi de-or cadea,si alte mii la stanga mea,nu ma tem de ce s-ar intampla,cand Tu Doamne esti de partea mea.Te laud,nume Vesnic ce nu poti fi rostit,izvor al Stralucirii ce nu poti fi privit,adincu intelepciunii ce nu poti fi cuprins,fior al Armoniei ce nu poti fi atins.Te laud ca din toate aceste frumuseti,ai pus ceva si-n visul fugarei mele vieti.Eu, umbra si cenusa,de-o clipa vietuind,sunt infiata in taina Vietii nemurind.Unii se bizuie pe carele lor,altii pe caii lor,dar eu ma bizui pe Numele Domnului Dumnezeului meu.Stateam si meditam,in mintea mea napusteau navala multimii de ganduri,intr-un fel sau altul.Atunci,m-am intrebat:ma bizui eu cu toata inima in Dumnezeu?Si am inceput cercetarea,am inceput sa imi cercetez fiinta mea.Da,Dumnezeul meu,eu nu ma bizui nici pe puterea mea,nici in bogatiile acestei lumi,cum as putea sa ma bizui pe ceva,cand tot ce am e din Mana Ta?Tu esti baza mea,Tu esti temelia mea,care ma sustine ca sa pot sta in picioare.Ei se indoaie si cad,dar noi ne ridicam si ramanem in picioare.Ps 20:8 Ca o copila nevinovata de tot ce se intampla in jurul meu,imi reazam capul pe pieptul Lui,si stau linistita caci El,Atotputernicul este Tatal meu.Viata e scurta,si trece,nu sti cum se duce.Nu te lasa amagit de lumea de azi.Astazi esti aici,maine ce ai sa faci?Astazi esti aici,pote ai timp sa te mai gandesti.Astazi esti aici,schimba-ti viata ta.Viata trece,totul trece,omule esti doar un calator.Mi-a ramas in minte o fraza pe care am citit-o candva,adevaratii oameni care au influentat lumea nu sau lasat influentati de ea.Ma gandeam,ca un om de caracter nu se lasa influentat de tiparul din jurul sau,o parere despre cum trebuie sa fim sau sa facem.Traim fiecare sub un tipar,locul in care suntem influentati.Se prea poate sa ne lasam si noi influentati de minciuna aceasta a celui rau.In noi mereu este tendinta sa ne uitam la cei din jur si sa ne comparam cu ei sa ne conformam lumii.Am observat ca oamenii cu impact sunt foate criticati si barfiti,de ce?pentru ca adevarul starneste un om,care spune adevarului pe nume si are curajul sa o spuna pentru ca nu cauta atentia oamenilor ci cauta sa faca voia lui Dumnezeu si sa invete si pe altii sa traiasca altfel.Eu una vreau sa fiu o femeie de caracter sa fiu cu impact pozitiv in lume,si sa fiu o lumina,vreau sa las ceva bun in urma mea.Ca sa fi un raspuns trebuie sa cunosti cuvantul lui Dumnezeu si sa il traiesti si atunci nu va fi greu sa fi un raspuns la intrebarile oamenilor.Cand il cunosti pe Dumnezeu,cand cunosti puterea Lui poti sa fi un raspuns,nu o intrebare.Sa stie oamenii ca ai trasat o dara pe pamant,si ai fost tu.Si daca pana acum am citit atatea,mi-a lasat impresia ca nu avem nimic mai bun de facut decat sa caut cu toata ardoarea sa ne facem cunoscuti nu prin gesturi,ci prin multumirile pe care le detinem.E oare tot ce putem lasa in urma noastra?Sa nu mai aiba oare nicio semnificatie faptul ca plantam un pom,construim o familie,facem copii si ne educam nepotii?Sa insemne aceste lucruri prea putin pentru a ramane in amintirea celorlalti?De fapt,faptele bune.Degeaba ridicam piramide,peste vietile altora.Constructii marete,ramase in istorie,insa cu ce pret?Nimeni si nimic din aceasta lume nu mai poate sterge ceea ce noi am ingaduit.Timpul trece,influenta ramane.Ce influenta lasam in urma noastra?Viata este plina de neprevazut,pe masura ce ne apropiem de sfarsitul acestei lumi,tot mai multe schimbari care afecteaza atat individul,biserica si societatea.Fiecare schimbare ne face sa lasam in urma fie o raza de lumina,o influenta spre bine,adevar si frumos,sau spre rau,minciuna si imoralitate.Da,viata are miros,o mireasma sau o miasma.Imi doresc din toata inima ca tu si cu mine,pe cararile vietii,sa lasam in urma noastra doar pene de inger.Din punctul meu de vedere nu conteaza prea mult bunurile materiale pe care le lasi in urma ta,conteaza cati oameni o sa planga dupa tine chiar daca nu le lasi nimic material.Atat am cautat rostul vietii,c-am ajuns rob acestei cautari.Dar Isus mi-a deschis orizont spre Calvar,loc de mari indurari.E sters pentru veci tot trecutul,prin sangele curs pe Calvar.Am schimbat temerile intr-un cant glorios sunt libera acum,o ce Har.Acum de trecut eu sunt libera,caci Isus a inoit viata mea,bucurii am in inima mea neincetat,o cantare spre lauda Sa.Franturi din bucuriile si dezamagirile mele,picaturi din ploile care mi-au sarutat si mangaiat candva sufletul si speranta ca o vor mai face candva. Randuri in care ma pierd si ma regasesc.Cautam rostul vietii pe pamant,dar totu-i doar goana dupa vant,fara Tine eu sunt nimic pe pamant.Desertaciune.Desertaciune a desertaciunilor.Totul este desertaciune.La anii mei de existenta,am avut multe experiente,bune si rele,caderi,urcusuri,cautari si intrebari despre omenire.Am cautat de-a lungul timpului perfectiunea,ca multi altii dinaintea mea.Am cautat sa inteleg ce ma face pe mine cu adevarat fericita si implinita.Am gasit raspunsuri dar s-au nascut altele.As vrea sa impartasesc cu cei care doresc,din experimentul numit VIATA,viata este doar un drum spre moarte,viata are sens si fiecare il poate gasi daca vrea.Luati-va timpul necesar pentru a va lamuri aceasta dilema.Viata fiecarui om este un dar ce i s-a incredintat,caci cea mai mare lucrare ce o poate face omul pe pamant este a se ingriji de sufletul sau si al aproapelui sau.Fiecare din noi incearca sa gaseasca un rost in viata.Mult depinde de caracterul nostru,depinde si de unele reguli ale societatii,de unele lucruri ale naturii.Insa cand ajungi la momentul sa iei o decizie,multe se pot schimba.Vrand,nevrand fiecare dintre noi e robul acestei cautari.Viitorul tau poate fi o viata de credinta si de biruinta.Tu ce simti cand ajungi la o rascruce de drumuri?E greu sa te decizi incotro, pentru ca nu ai nici cea mai mica idee la ce te asteapta pe drumul pe care alegi sa il urmezi.Este bine sa alegi calea pe care tu o crezi ca fiind cea potrivita,sa te gandesti ca timpul nu iti mai da o a doua sansa sa schimbi cursul ci doar sa il modifici si asta depinde doar de tine,daca vrei sau nu.Trebuie sa ai rabdare cu tine,sa crezi ca poti face dintr-un drum prafuit si pustiu,unul cu oameni care sa te salute zambind,cu fericire si bine.Visele tale de azi sa fie implinire si sa devina realitate.Nu este o alta zi mai potrivita de a incepe sa faci ceva cu viata ta,decat ziua de astazi.Azi este ziua in care hotaram incotro ne indreptam,care ne este drumul de maine.Ce teluri dorim sa atingem si unde ne duc actiunile noastre?Fiecare gand,vorba sau fapta este o samanta.Ceea ce astazi sadim,maine va da roade.Niminc nu e mai valoros decat ziua de azi.Atitudinea pe care o ai in fata unei zile,bune sau rele,iti poate schimba cursul zilei si al vietii.Ziua de azi este o zi speciala.De ce?Pentru ca tot ce faci Azi iti va folosi Maine,e in virtutea fiintei omenesti.Fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume.Ce putem invata de aici?Ca singura persoana asupra careia poti actiona esti tu.O vorba buna,din suflet poate schimba in bine viata unui om.Ii poate aduce zambetul pe buze si bucuria in suflet.Nu uita,indiferent ce ai facut pana acum,ce esti sau cine esti,viata merge inainte,nu ne mai putem intoarce niciodata inapoi.Opreste-te o clipa,ramai tu cu tine si priveste cerul,dar nu privi o stea anume,incearca sa simti care e steaua la care ai vrea sa ajungi,si incearca sa luminezi drumul spre Cer.Dorintele cele mai mari sa te patrunda si incearca sa iti simti cum se elibereaza de durere,de tristete,de greutatea care te apasa,deschide ochii,dar fara sa mai privesti cerul sau stelele,ci doar pe tine.Vei simti o eliberare,liniste sufelteasca si putere.Pentru a putea lupta trebuie sa fii calm si puternic,pentru a putea merge iti trebuie forta si incredere,pentru a putea crede,trebuie sa crezi in tine,pentru a putea pretui iubirea,trebuie sa stii sa te pretuiesti pe tine.Sa ai o zi minunata.Cu Dumnezeu inainte!



No comments: