Sunday, April 17, 2016

Si azi,ca si ieri...16 Aprilie2016

Sunt si eu o voce in pustiul acestei lumi,chiar daca nimeni nu ma baga in seama,Dumnezeu face diferenta.Multe nu pot face,doar sa ma rog Celui ce poate sa faca.Simt si sunt alaturi de fam Bodnariu,Ruth si Marius,si micutul Ezechel,Domnul va purta de grije!Am trecut si eu candva pe aici,nu mi-a fost deloc usor,dar cu El,si numai prin El,sunt aici.Si daca si pe aici a trebuit sa trecem,a fost sa ne incerce Domnul credinta,si sa ne prelucreze inima.Si nu numai eu sau voi,sunt atatea fam care trec poate si prin mai grele incercari,dar stiu,cu El vom birui.Si-n ziua asta,Doamne-ti bat la usa,nu numai pe 16 Aprilie2016,cu inima tot frinta ca si ieri.M-am adunat si astazi ca si ieri,la rugaciune,si mi-am deschis inima catre cer,ca sa fiu martora la ceea ce iti cer.Te rog o Tata,fieti mila,de mine si de ai mei,dar si de copii Tai,care plang si te chem,sa faci dreptate printre ei.As vrea sa-ti spun o vorba,indura-te de ei,si mana Ta intinsa,sa fie peste ei.Poate ca maine,nu o sa mai fiu,dar las aicia,un sem ca vei lucra,si sus in sfanta imparatie,de toate vom uita.Imi indrept gandul,inima si te rog cu lacrimi,pina cand va fi aceasta durere necontenita pe pamant?Pina cand vrajmasii ai neamului omenesc,vor da lovituri atat de puternice oamenilor si semenilor lor?Pana cand vor pangari si vor necinsti sufletele si vietile lor?Inselandu-i ca sa nu cunoasca adevarul,sa nu indeplineasca poruncile divine si sa nu dea slava si cinste Dumnezeului Cel viu.Ridica-te,fa dreptate,poporului ales de Tine,si fa rascumpararea,fiintelor iubite.Ma rog pentru intreg pamantul,pentru poporul acesta si conducatorii lui,pentru vaduve,orfani,bogati,saraci,necajiti,bolnavi,pentru cei prigoniti,pentru credinta,pentru salvarea copiilor Botnariu,sa fie eliberati chiar acum.Ajuta-ne sa ne pocaim mai mult,si sa-ti asteptam venirea.Si pentru nevoile tuturor celor aflati la rascruce de drumuri,avem mare nevoie de Tine,acum,mai mult ca orisicand,acum,e ziua cand Te rog Parinte,acum,mie sufletul pustiu si gol,si am mare nevoie de Tine.Acum ca niciodata,te astept sa vi sa ne manghai,si a Tale brate intinse,sa fie peste noi.Eu stiu ca Tu cunosti durerea,si lacrimile ce curg greu,la Tine e speranta,caci Tu esti Dumnezeu!Unde sa cautam mingaiere in necazuri?In rugaciunea fierbinte,din inima,in camaruta noastra.O,iarta-mi te rog Doamne,atatea rugaciuni,prin care-Ti cer minuni.Caci am facut adesea din Tine robul meu,nu eu sa ascult de Tine,ci Tu de ce spun eu.In loc sa vreau eu,Doamne,sa fie voia Ta,ti cer,iti cer intr-una sa faci Tu voia mea.Iti cer sa alungi necazul,sa-mi lasi un dor de Rai.Ghindindu-ma ca daca Iti cer si Te slavesc,am drept sa-Ti cer intr-una,sa faci tot ce-mi doresc.O,iarta-mi felul acesta,de-a ma ruga,si invata-ma ca altfel sa stau in fata Ta.Sa inteleg ca felul cel bun de a ma ruga,e sa doresc ca-n toate sa fie voia Ta!AMIN!

No comments: