Friday, April 15, 2016

Raufacatorul sau criminalul neprins,e om cinstit...

Toate incercarile de a gasi o cale de rezolvare a problemelor lumii,ramin fara rezultat,atita vreme cat nu ne redirectionam constiintele prin pocainta.Resursele pe care ne bizuim pentru atingerea acestui scop,sunt prea sarace pentru a ne atinge tinta.Trebuie ca mai intai sa recunoastem greselile,de care suntem responsabili,si cele care sunt inauntrul fiecaruia dintre noi.Viata noastra trebuie sa fie dedicata nu dobindirii succesului lumesc,ci unei cresteri spirituale.Ai simtit vreodata ca soarele de afara este o iluzie?Ca oricat te-ai uita pe geam si oricat ai sta in bataia razelor nu il poti vedea sau simti?Ma uit pe geam,si apoi in suflet.Afara e soare dupa spusele termometrului si a intensitatii luminii,dar in suflet,sunt nori,sa spun sunt nori negrii sau doar gri,si acopera soarele pentru o perioada.Azi este inca o zi cand oamenii imprastie norii dezamagirii pentru soarele din sufletul meu.O alta zi in care oamenii frustrati si drogati,isi fac aparitia pe agenda zilei mele fara voia mea,o alta zi cand soarele meu se ascunde din cauza furtunii altuia.Care este reteta unui suflet fara nori,si cu un soare sclipitor?Ar fi nepasarea si ignorarea,dar cand nu poti,ce faci?Prin valea cu spini eu pasesc prea timida,si caut mangaiere.Dusmanul e tare si eu sunt prea mica,dar Domnu-mi da putere.Te strig al meu Soare sa-mi vii-n ajutor,sa birui cu Tine furtuna si nori,sa inalt sus drapelul de biruitor,Traiasca Domnul!Alerg catre tinta spre drumul spinos,prin nori si ispite,dar stiu caci cu mine paseste Cristos,eu merg tot inainte.Caci drumul cu spini netezeste Isus,ma poarta,si asa cum a spus.Mai e doar putin si-om ajunge la mal,o clipa,un ceas si apoi la sfarsit,ma asteapta al meu Mire.Caci drumul pe care atatia au plans,si lacrimi amare din ochi cate-au curs,uita-vom si vesnic canta-vom mereu,Traiasca Domnul!Dumnezeu imi vorbeste mie in primul rand,dar e bine sa iei si tu aminte!De-aceeia trezirea-i,dulcele glas ce revine la noi,si vrea cu grabire,sa facem de straja acum.Ca timpul ce curge,putin mai ramane,asa ni se spune,si Domnul revine la noi,ca sa faca indata,ce a hotarat preascumpul nostru Tata.Si inima care suspina-n tacere,va fi mangaiata cu multa indurare.Trezeste-ne Doamne la Tine in zori.Dumnezeu vorbeste inimii care doreste sa asculte,care vrea sa se schimbe in bine,si care vrea sa faca diferenta in lumea aceasta murdara.Poate ca deja v-ati saturat sa auziti "vreau sa fac diferenta"dar la asta am fost chemati.Noi trebuie sa fim combinatia de culori alb-negru,noi trebuie sa fim lumina din intuneric.Ne-am obisnuit cu lucrurile,si toleram pacatul in viata noastra.Ne rugam pentru trezire,ne-am obisnuit si cu acesta,dar cati ne-am rugat ca Dumnezeu sa ne trezeasca pe noi mai intai.Trezirea incepe cu noi!Dumnezeu ne spune ca pentru semanarea altor roade trebuie sa le smulgem din radacina pe cele vechi,si sa semanam pe cele noi dupa voia Lui.Domnul ne face si o promisiune ca odata cu inceperea curateniei,vor veni si vremurile cele asteptate,de inviorare.Osea 10:12Semanati potrivit cu neprihanirea si veti secera potrivit cu indurarea.Desteleniti-va un ogor nou!Este vremea sa cautati pe Domnul,ca sa vina si sa va ploaie mantuire.Doamne ajuta-ne sa ne numaram bine zilele,si fa-ne constienti ca fiecare zi pe care o traim poate fi ultima din viata noatra.Invata-ne sa traim cu folos!Cerceteaza-ne Dumnezeule si traieste Tu in noi!Faptele ne tradeaza ceea ce suntem in realitate,nu ceea ce pretindem noi ca suntem.Din vorbe,toti suntem frumosi,destepti,si onesti.Eu m-am saturat de vorbe,fie ele frumoase,in orice domeniu al vietii,dar fara continut in fapte.Degeaba spui ca-mi esti prieten,cand faptele tale imi demonstreaza contrariu.Degeaba imi spui ca esti corect cu mine,cand eu vad ca ma minti si ma furi.Pe zi ce trece imi dau sama ca nu am ce cauta in nici o grupare,toti mint,si popi,si pastori,si artisti,si toti.Ticalosia creste cu fiecare zi,asa cum spune Dumnezeu,ca va fi la vremea sfarsitului.Numai oamenii fara masca,oamenii demni,cu coloana vertebrala,oamenii care traiesc in aceasta lume in genunchi,spun adevarul oricand,oricui si in orice imprejurare,cu orice pret.Vreau doar sa spun adevarul despre lumea in care traiesc,adevar care poate sa fie controlat oricand,de oricine.Sunt doar unul din glasurile,care striga in pustietatea pacatului si a mortii.O veste la care poti sa iei seama sau pe care poti sa o ignori.Acesta este mesajul esential,este siguranta si salvarea noastra.Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele,pana la sfarsitul lumii.O,Doamne trezeste-ne si aprinde-ne!Oamenii aprinsi,ce ard in dragoste,ce au primit ungerea de Sus,pot aprinde pe altii.Putere prin rugaciune.Cata nevoie de trezire ne lipseste,dezbracare de sine,acel simt al raspunderii si curaj sfant in rostirea mesajului.La o misiune in umilinta,cu toata puterea sa ne trezim.Dumnezeu e acelasi si azi.Avem mare nevoie de trezire spirituala.Tu insa,cand te rogi,intra in camara ta si,inchide usa,roaga-te Tatalui tau,care este in ascuns,si Tatal tau,care este in ascuns,iti va rasplati.Doamne da-ne intelepciune si putere si iubire,Doamne vrem sa ascultam Cuvantul Tau.Azi venim in fata Ta,da-ne Doamne harul Tau,sa fim vii pentru imparatia Ta,trezeste-ne din nou.Doamne atinge-ne din nou,peste noi Tu mana Ta s-o pui,si lumina Ta sa arda-n noi,prin puterea Duhului.Pune-o dar nu pentru o zi,ci sa arda-n vesnicii in noi,cu adierea Duhului Tau Sfant,Doamne atinge-ne din nou.Multi au obosit si in inimi sunt raniti,vindecarea lor,e doar in mana Ta.Sa ne atingi pe fiecare cu puterea crucii Tale,sa fim vii pentru imparatia Ta.Vino si ne unge zorii diminetii,cu Lumina vietii de apoi.Iarta-ne tot raul,da-ne bunatate,Viata,care viata ne imparte,vindeca-ne ranile ce dor.O minune,da-ne,rugaciunea si rabdarea-n inima cea franta.Fratilor,sa plangem,lacrima in cantare,slabi de suntem,da-ne manghaiere.Ce e viata?O adunatura de evenimente care trec unele mai repede ca altele.Unele iti lasa un zambet pe inima,iar altele iti lasa fata brazdata de lacrimi si cicatrici de nevindecat pe inima.Ti-a fost dat sa vezi ohii deschisi,si ochii inchisi pe vecie a unei persoane dragi care a plecat mult prea repede.Trec clipele mult prea repede.Acum plang,acum rad,ce straniu,am ajuns sa le fac pe amandoua odata,dar numai atunci cand bucuria e prea mare.Tristetea,chiar daca nu se poate inmanunchea cu zambetul sincer,ascunde in ea cel mai bun loc.Trist fiind iti iei timp sa reflectezi la viata ta,de ce se intampla si care este rostul testelor prin care treci.Noptile cele mai intunecoase,poti vedea cel mai clar cerul instelat si umbrele de pe luna,care par sa-ti spuna o poveste si daca te uiti mai atent pare sa fie chiar a ta.Am incercat de mai multe ori sa scriu o poveste cu stelele de pe cer,dar am constatat cu durere ca sunt mult prea mica sa cuprind cerul,doar cu o singura pereche de ochi si o singura inima.Mai am o speranta,ca nu prea departe,e clipa cand voi privi de sus stelele,si voi putea scrie cu ele o vesnicie intreaga povesti pentru Creatorul meu.Strigati puternic si fara crutare,strigati dupa acoperisurile caselor cuvintele lui Osea.Ascultati Cuvintul Domnului copiii lui israel,caci Domnul are o judecata cu locuitorii tarii,pentru ca nu este adevar,nu este indurare,nu este cunostiinta de Dumnezeu in tara.Fiecare jura strinb si minte,ucide,fura si preacurveste.Osea 4-1,2.Veniti sa ne intoarcem la Domnul caci El ne-a sfisiat,dar tot el ne va vindeca.El ne-a lovit dar tot El ne va lega Ranile Osea 6-1


No comments: