Tuesday, March 29, 2016

Stau pe ganduri si privesc...

Stau pe ganduri si privesc,cum pasarelele isi canta cantul lor.Stau si privesc ochii adinci,care m-au descatusat,cand eram lovit de stanci,dar azi am o lacrima de dor,te iubesc,Domnul meu!Si cand pe nori vei reveni,moartea o voi birui,si voi fi-n veci steaua Ta.Amandoi vom fi mereu,noaptea nu va trece greu,caci Tu-mi stergi suspinul meu.Umple-mi inima mereu,cu iubire din Dumnezeu,si chiar de vin umbrele reci.Pentru fiecare situatie in care am fost umiliti sau am suferit,sa ne rugam,si sa ii multumim pentru ca,prin acele situatii sufletul nostru s-a purificat de lucrurile distructive.Fara experientele trecutului nu am fi oamenii de astazi.Nu este benefic pentru noi sa extragem intelepciunea din evenimente,ci sa le retraim pana in momentul in care nu mai avem nici un resentiment.Am invatat,insa,sa nu fug de trecutul meu,sa retraiesc experientele si sa ma rog.Secretul vietii au fost si sunt sentimentele,si de aceea marii maestrii mereu au vorbit de viata,si pentru viata.Dar ca omul sa ajunga la aceste sentimente,e bine sa isi schimbe modul de comportament,sa isi schimbe acele valori care pana acum in loc de bucurie i-au adus insatisfactii si nemultumiri.Nu te gandi la suferinta ca poate altii o duc mai rau decat tine,dar au putere sa zambeasca,caci soarele rasare in fiecare dimineata pentru fiecare din noi.Cand intunericul serii vine sa iti aduci cu drag aminte de clipele senine.Cand simti ca incepi sa iti traiesti viata,faci pentruca fiecare zi,este prima zi.Nu simt nevoia sa dau sfaturi sau solutii,ci numai sa plasez undeva aceasta idee.Prima oara cand deschizi usa,prima oara cand vezi soarele,prima oara pentru toate.Totul imi aduce aminte din perioada copilariei,de satisfactia descoperirii unui lucru crezut de mine nestiut de nimeni.Ma face sa privesc ce e in jur cu mare interes si sa ma gandesc.Poti privi lumea prin ochii unui copil,copilul din tine.Am reusit sa imi simt viata,sa traiesc si sa ma bucur ca traiesc.Niciodata nu e prea tarziu,si indiferent numai tu stii daca poti sau nu sa faci sa simti ca traiesti.Trebuie sa vrei,trebuie sa stii ce poti,si trebuie sa incerci.Totul poate fi la fel de minunat daca trecem noi prin experienta,sa stim cat e de minunat sa simti si sa traiesti...



No comments: