Saturday, March 26, 2016

Eu stiu,ca Rascumparatorul meu e viu!

Este in mine,si in orice alta fiinta umana,esenta a ceea ce sunt,care imi ghideaza vorbele si fapta,care imi inspira gandurile,si imi da perspectiva viitorului.Cine sunt eu atunci cand toate lucrurile de suprafata sunt lasate deoparte,lucrurile care izbesc ochii,care ma definesc,sau care sunt scrise pe documentul de identitate.Cine a invatat soarele unde sa stea dimineata?Cine a spus oceanului ca nu poate sa treaca mai departe?Cine i-a aratat lunii unde sa se ascunda pina seara?Ale Cui cuvinte pot sa prinda o stea cazatoare?Stiu ca Mintuitorul meu traieste.Intreaga Creatie sa marturiseasca si viata sa strige,stiu ca Mintuitorul meu traieste!Eu stiu ca am o tinerete,nesfarsita la Isus.Chiar daca in lume batranetea,puterile din trup mi s-a dus,eu stiu ca am sa cant odata,cu toti cei dragi in cerul sus.Chiar daca azi traiesc in lacrimi,eu stiu ca Rascumparatorul meu e viu!Eu stiu ca-L voi vedea pe Domnul,si El va fi rasplata mea,si chiar daca viata mea din lume,mi-ar fii cea mai grea,eu stiu ca Rascumparatorul meu e viu,traieste!Dumnezeu care invirteste corpurile ceresti in orbita,alearga la cei obositi,si la cei slabi.Si aceleasi miini care ma sustin cand sunt zdrobita,a invins moartea si mi-a adus biruinta.Traieste,traieste,voi proclama pentru totdeauna,dar acum este viu si mormintul Lui e gol.Pentru ca traieste pot sa infrunt ziua de miine,stiu ca traieste,am vorbit cu El,chiar acuma.El vine pe nori,si orice ochi Il va vedea,si cei ce L-au strapuns,si toate semintiile pamantului se vor boci din pricina Lui.Amin!Apocalipsa 1,7 Iov 19:27 Il voi vedea,si-mi va fi binevoitor,ochii mei Il vor vedea,si nu ai altuia.Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inlauntrul meu.O inima plina de bucurie nu poate sa taca...

http://imagehost5.online-image-editor.com/oie_upload/images/27938199crdaeKlqf/u2mA5QuWy9Ni.gif

No comments: