Saturday, February 27, 2016

Buna sa va fie inima!

Vreau sa va scriu despre minunata mea experienta de a fi prezenta,azi,acum si aici cu mama mea si nepotelul meu Lucas.Am experimentat aceasta stare minunata absoluta in ambele ei parti,atat prezenta in lumina,cat si prezenta din intuneric.Abia dupa ce ambele experiente s-au incheiat am inteles ca ceea ce se intamplase era o traire din dubla perspectiva, care sa imi dovedeasca ca nu trebuie sa fie toate roz ca sa atingi bucuria.A fi prezent inseamna,a fi prezent si in momentul de interior si a-l observa, inseamna si a fi prezent in clipa de bucurie si de a o trai constient.Poate ca ma gandeam despre a fi prezent inainte,dar abia dupa ce am trait eu cu toata fiinta mea aceasta experienta am putut spune ca inteleg pe deplin ce inseamna a fi prezent si ce inseamna sa fi plin de voie buna.Si am mai inteles un lucru,oricat te-ai stradui,nu vei reusi sa atingi nici bucuria si nici elanul,pentru ca ele nu vin prin straduinta ci atunci cand esti relaxat complet.Aceasta a fost experienta mea azi,fiind o zi frumoasa,dar poate multe zile ca acestea nu vor mai veni...deci azi am profitat de aceasta frumoasa zi...Ieri am fost asa cu sufletul,azi putin mai relaxata,si uite asa ne petrecem zilele.Una sus si zece jos.Suntem ca si vremea,soare,ploaie,senin,intuneric,si inca suntem tot aici...



Ia seama,fiu al vremii,prin lumea-n care treci,
Sa-nveti din tot ce moare,cum sa traiesti in veci!



De dimineata m-am pregatit,am facut salata de vinete si oua umplute cu ciuperci,si sint foarte gustoase.Totusi nu m-am lasat si am vrut sa fac niste fotografii cu ele.Apoi nu mult dupa aceea,fratele meu a venit si mi-a adus rosi si vinete micutele de casa din gradina lui.Am vrut sa-i fac o fotografie si lui cu plasa plina de vegetale dar a plecat,a spus cu o alta ocazie ca se grabeste,dar am facut fotografi la legume.Azi este foarte placut timpul afara,si avem un aer curat si mai racoros,cite-odata te inadusi de asa mare caldura,dar asta este Arizona.Fratii si surorile mele au fost cei mai buni prieteni ai mei,ne-am inteles de minune,cind cineva avea nevoie de ajutor sau vre-o problema a fost alaturea de mine,m-a ajutat,m-a minghaiat,m-a incurajat sa merg mai departe cu viata,nu e drum de privit inapoi.Desi am pierdut pe sora mea cea mai mare,la numai 38ani si un frate 35ani si cumnata si nepoata,dar Domnul m-a ajutat sa inving,chiar daca cuvinte nu mai mi-au ramas de spus,raspuns aici nu voi avea doar sus in imparatia Sa.Asa ca daca aveti frati si surori iubitiva ca fratii si nu va batjocoriti uni cu altii.Despre mama mea si ea este aici cu mine si ne consolam una pe alta.Aveti grije de voi si traiti in pace uni cu altii.eu aceeasi,pe curind...


Buna ziua la dumneavoastra...





Tatal nostru,Doamne Doamne,si Ingerasul meu.....
Tatal nostru,care esti in ceruri,sfinteasca-se numele Tau,Vie imparatia Ta,faca-se voia Ta,precum in cer asa si pe pamant.Painea noastra cea de toate zilele,da-ne-o noua astazi,si ne iarta noua greselile noastre,precum si noi iertam gresitilor nostri.Si nu ne duce pe noi in ispita,ci ne izbaveste de cel rau.Caci a Ta este imparatia si puterea si slava in veci.Amin!

Doamne-Doamne,ceresc Tata,noi pe Tine te rugam,lumineaza-a noastra minte,lucruri bune sa-nvatam, Caci Tu esti Stapanul lumii,si al nostru Tata esti,si pe toate cele bune,numai Tu le implinesti.Amin
INGER INGERASUL MEU,ROAGA-TE LA DUMNEZEU,PENTRU SUFLETELUL MEU,EU SUNT MIC TU FA-MA MARE,EU SUNT SLAB TU FA-MA TARE,SI-N TOT LOCUL MA-NSOTESTE SI DE RELE MA FERESTE.Amin!

No comments: