Saturday, January 23, 2016

Un nume bun...

Raveca mi-e numele...
P pronumele...
In Poenix locuesc...
Si eu la Domnul ma gandesc...
De mult timp ma gandesc daca e important sa ai un NUME BUN,intr-o vreme in care nu mai conteza nimic,nu se mai cer standarde inalte,calitatea nu mai e asa de importantata.Cu ani in urma cand vorbeai de o firma spre exemplu,stiai ca legat de acest nume este calitatea produsului,astazi emblema nu prea echivaleaza cu calitatea produsului.In Biblie gasim ca un nume bun este foarte important. proverbe 22:1 spune"Un nume bun este mai de dorit decat o bogatie mare"in cantarul lui Solomon un nume bun este mai greu decat o mare bogatie.Pare un pic interesanta aceasta comparatie a lui Solomon,un nume bun sa cantareasca greu si bogatia sa fie usoara la cantar.In zilele de azi bogatia pentru multi este foarte importanta chiar daca incercand sa se imbogateasca,si-au murdarit numele,mintind,inseland,facand lucruri urate,crezand ca daca vor fi bogati numele lor vor fi foarte importante.De multe ori cred ca proverbul"Scopul scuza mijloacele"e foarte actual,nu ne mai intereseaza cum ajungem la ceea ce ne-am propus,prin ce mijloce,conteza ca ne-am atins scopul.Imi place ce spune un intelept.Numele bun aduce bogtia,si nu bogatia aduce numele bun...



R-    Rabdatoare
A-    Amabila
V-    Victorioasa
E-    Eleganta
C-   Credincioasa
A-   Atenta

P-   Pretioasa
E-   Evlavioasa
P-   Prietenoasa
T-   Talentata
E-   Excelenta
N-  Naturala
A-  Adevarata
R-  Radianta



No comments: