Friday, January 1, 2016

Fiti binecuvantati!

Tata din Ceruri,te rog sa-mi binecuvintezi familia,prietenii,rudele si pe cei pe care ii iubesc,si pe cei care citesc,chiar in acest moment.Arata-le Tu,imaginea dragostei si puterii Tale nemarginite.Duhule Sfant,te rog sa-i ajuti,chiar in acest moment.Acolo unde exista durere,te rog sa le daruiesti pacea si mila Ta.Acolo unde exista indoiala,te rog sa le inspiri o incredere innoita prin Harul Tau.Unde exista nevoie,te rog sa le-o implinesti.Binecuvinteaza-le Tu caminul,familia,munca,da-le Intelepciune si Lumina in viata lor.Binecuvanteaza-i cand pleaca si cand se intorc acasa,mergi inaintea lor si deschide-le calea.Calauzeste-i si ocroteste-i clipa de clipa,in toata viata lor.Iarta-le pacatele facute cu voie sau fara de voie,cu stiinta,din nestiinta sau pe cele pe care nu si le amintesc.Condu-i Tu pe Calea Ta Cea Sfinta,In Numele Fiului Tau,Isus Hristos.Doamne iti multumesc.Pana aici Domnul ne-a ajutat!1Samuel7:12Fie cu noi si in continuare,norul ce ne umbreste in arsita si stalpul de foc,cand noaptea e mare!Daca nu mergi Tu insuti cu noi,nu ne lasa sa plecam de aici.Exod 33:15Mergi cu noi si in anul ce vine,tine-ne sub ocrotirea Ta,ajuta-ne sa ramanem langa Tine,si nimic nu ne poate lua!Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele,pana la sfarsitul veacului.Matei 28:20Te iubim Doamne,si fagaduintele Tale,credinciosia si dragostea Ta,ne dau putere sa ramanem pe cale.Ramai cu noi,iata,e seara.Dumnezeu fie cu noi!Nu va temeti!El este in controlul tuturor lucrurilor!Fiti binecuvantati!Cel ce va chemat este credincios si va face lucrul acesta.1Tes. 5:24Domnul vine curand!Foarte multi oameni se tem atat de mult de ce zice lumea,incat sunt blocati intr-o inertie foarte periculoasa.Pentru ca e periculos daca lumea te ia la ochi,si doamne fereste,nu am vrea asta.Atata timp cat oamenii sunt interesati de ce zic si cred altii,nu vor fi niciodata liberi.Tot asa e daca e sa ne uitam la cei multi,nu o sa mai evoluam niciodata.Nu trebuie sa iti pese ce zic altii.Este nevoie de mult curaj,sa iesi din tiparele impuse de ceilalti.Ce zice lumea,ar trebui sa fie important doar in masura in care avem nevoie de pareri subiective,si emise de oricine vrea sa-si dea cu parerea despre celalalt.Spiritul liber si nevoia de evolutie nu tin cont de gura lumii.Traditiile si obiceiurile locului pot fi piedici in calea exprimarii libere,iar teama de gura lumii poate produce frustrari adanci si nefericire in viata multora.De aceea nu trebuie sa te doara de ce zice lumea.Doar singur stii ce-ti trebuie,sa fii fericit,doar singur simti adevarul.Imi aduc aminte cand eram copila,ma uitam in dulapul cu haine al mamei si vedeam tot felul de imbracaminte de pe vremea cand era tinara.Mi-am dat seama ca sfintenia nu este o haina invechita sau demodata.Sfintenia nu are masura.Incearc-o si ai sa vezi ca ti se potriveste.E de fapt chiar marimea noastra a tuturor.Totusi am remarcat ca sfintenia,este azi in adunarile noastre o floare rara.O haina uitata undeva intr-un dulap si intotdeauna pentru altii.Deci nu costumele scumpe ale predicatorilor,nu muschii tinerilor crestini care merg la sala si canta,nu picioarele surorilor de pe prima banca care tot trag de fuste sa se faca mai lungi,nu oratoria,nu diplomele predicatorilor.Nu orice tresaltare de inima este dragoste,nu orice strangere de mana este prietenie.Nu toate sentimentele pe care le traim azi sunt sub semnul prezentei lui Dumnezeu.Fiti binecuvantati de Domnul,si cand plecati si cand veniti.Acei ce duceti vestea buna la oameni.Pentru surori si pentru frati.Sa va inmulteasca Domnul rodul,de zeci de ori,de mii de ori.Fiti binecuvantati!Daca va ganditi ca a mai trecut o zi,poate o saptamina,o luna,nu descurajati,in curand va aparea curcubeul,va rasari soarele dreptatii peste voi.SA FITI PLINI DE PACE!Cand va treziti,binecuvantati ziua care incepe,deoarece vine plina de daruri nevazute,prin aceasta binecuvantare,pentru ca a binecuvanta inseamna ca sunteti constienti de numarul infinit de daruri prezente in fiecare din voi.Atunci cand treceti pe langa oameni pe strada,binecuvantati.Toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui.Nasterea si moartea,plansul si rasul,cautarea si pierderea,razboiul si pacea.Orice lucru El il face frumos la vremea lui.Exista o vreme potrivita si pentru rugaciune,sau rugaciunea este la fel de eficienta oricand ne-am ruga.Conteaza momentul ales pentru comuniunea cu El.Cautati pe Domnul cata vreme se poate gasi.Chemati-L cata vreme este aproape.Sa se lase cel rau de calea lui si omul nelegiuit sa se lase de gandurile lui,sa se intoarca la Domnul care va avea mila de el,la Dumnezeul nostru care nu oboseste iertand.In ultima vreme am tot vazut oameni nemultumiti,de ei,de cei din jur,de ce li se intampla lor sau persoanelor de langa ei,nu mai au motive pentru care sa se bucure,motive pentru care sa le zambeasca.Cert este faptul ca foarte putini se mai pot bucura de lucruri marunte,pentru ca odata ce ele se intampla constant devin o obisnuinta.Aceasta obisnuinta sterge tot ce este pur si inocent,rupe relatii,si optimismul.Stau si ma gandesc cati dintre noi multumeste cand se trezeste dimineata.Indiferent de varsta,noi invatam sa fim multumitori.Eu sunt recunoscatoare pentru mama mea,desi este bolnava,pentru frati mei desi-s ocupati cu viata lor,pentru iubitii mei copii,Camelia,Ramona,Emanuel si Alice,pentru nepotul meu Lucas,pentru prietenii mei,pentru tot si pentru TOATE lucrurile chiar si cele marunte.E de ajuns sa tragi o privire in jurul tau si sa observi cat de multe ai in comparatie cu altii.Bucura-te de lucrurile marunte,caci intr-o zi s-ar putea sa privesti inapoi si sa descoperi cat erau de importante.Nu uita.Dumnezeu este acelas ieri,azi si-n veci de veci.De aceea si astazi are aceleasi modalitati de a vorbi omenirii.Azi inca are oameni carora le vorbeste si prin care vorbeste omenirii.Nu e greu apoi sa intelegem ca ne vorbeste foarte clar prin evenimentele profetite pentru vremea apropierii sfarsitului.Ce va zic voua,zic tuturor,VEGHEATI!Felul lui Dumnezeu de a vorbi este diferit.El iti vorbeste prin Cuvant,prin propria constiinta,prin diferiti oameni,simpli sau cu educatie,prin scris si daca tu vrei sa iei seama poti sa-l auzi in natura inconjuratoare,in tot ce este imprejurul tau.Dar oare cand ar trebui tu sa raspunzi chemarii Lui?Este oare o zi mai deosebita,mai potrivita in care ar trebui sa raspunzi chemarii Lui?Deci ziua potrivita este chiar aceasta,este chiar azi.Astazi,daca auziti glasul Lui,nu va impietriti inimile.Cu alte cuvinte,amanarea iti poate aduce pierzarea.Omul nu traieste numai cu paine,ci cu orce cuvant care iese din gura lui Dumnezeu.Fa-ma sa pricep calea poruncilor Tale si voi cugeta la lucrurile Tale cele minunate.Asculta,Dumnezeule,strigatele mele,ia aminte la rugaciunea mea!De la capatul pamantului strig catre Tine cu inima mahnita,si zic:Du-ma pe stanca pe care n-o pot ajunge,caci este prea inalta pentru mine!Caci Tu esti un adapost pentru mine,un turn tare impotriva vrajmasului.Tu adaugi zile la zilele imparatului,lungeasca-i-se anii pe vecie!Atunci voi canta neancetat Numele Tau,si zi de zi imi voi implini juruintele.Venind chiar acum de la o plimbare,am citit pe pe un numar de masina scria"Vreau sa luminezi"si nu am mai avut rabdare si repede m-am pus la scris.Mi-am zis in sinea mea,ce buna ideie,si ce mod de a exprima ceea ce ai vrea sa expui,daca se poate prin ori ce mijloc de comunicare sau vizualizare.Putin am stat pe ganduri,dar am zis lui mama mea,vreau sa luminez,caci intunericul din jurul meu e foarte mare,vreau sa fiu o luminare in lumea asta mare,caci multi sunt cei ce cad pe cale,si nu mai sunt nici o luminare.Ajuta-ma Doamne sa fiu mereu lumina vie,sa luminez si sa intorc pe fratii mei pe calea Ta.Am aici o poveste pentru voi,povestea luminarii.Patru lumanari ardeau palpaind.Era liniste,incat puteai auzi soaptele sfaraite ale lumanarelelor.Prima lumanare ofta.Numele meu e PACE.Lumina mea lumineaza in intuneric,dar ce folos,oamenii nu ma vor,si luminita ei deveni tot mai mica,pana ce se stinse cu totul.A doua lumanare tresari palpaind si sopti sfaraind.Eu ma numesc CREDINTA,dar se pare ca sunt in plus.Oamenii nu vor sa auda de Dumnezeu.Nu mai are nici un sens sa ma consum arzand.O adiere strabatu incaperea si lumanarea se stinse.Cu o voce abia soptita incepu sa vorbeasca si cea de-a treia lumanare.DRAGOSTE mi-e numele si simt cum mi se sfarsesc puterile.Oamnenii ma imping de-o parte si n-au ochi pentru cei care ar trebui sa ii iubeasca.Cu o ultima palpaire,se stinse si lumina dragostei.O fetita intra atunci in incapere.Se uita la lumararile stinse si spuse printre lacrimi.Bine,dar lumanarile ar trebui sa arda.Atunci se auzi soapta celei de-a patra lumanari.Cata vreme ma vezi palpaind,mai pot reaprinde celelalte lumanari.Numele meu este SPERANTA.Fetita prinse curaj,lua in maini SPERANTA si reaprinse de la flacara ei PACEA,CREDINTA SI DRAGOSTEA.Cele patru lumanari isi raspandeau din nou lumina.Cine vrea sa raspandeasca lumina trebuie sa reziste arderii.M-ati aprins si va uitati ganditori la lumina mea.Nu sunt trista,chiar daca arzand,am devenit mai mica.De fapt sunt doua posibilitati.Prima e sa ramana intreaga.A doua e sa raspandeasca lumina.Eu sunt numai o simpla lumanare aprinsa.Singura luminez putin.Dar cand suntem multe impreuna,suntem mai puternice,luminam mai mult!Incolo,fratilor,fiti sanatosi,desavarsiti-va,imbarbatati-va,fiti cu un cuget curat,traiti in pace si Dumnezeul dragostei si al pacii va fi cu voi.Spuneti-va unii altora sanatate cu o sarutare sfanta.Harul Domnului Isus Hristos si dragostea lui Dumnezeu si impartasirea Sfantului Duh sa fie cu voi cu toti.Amin!2 Corinteni 13:11-14

No comments: