Sunday, January 3, 2016

Domnul ne va purta de grije!

Caci asa vorbeste Domnul,facatorul cerurilor,singurul Dumnezeu,care a intocmit pamantul,l-a facut si l-a intarit,l-a facut nu ca sa fie pustiu,ci l-a intocmit ca sa fie locuit.Eu sunt Domnul,si nu este altul!Unul dintre numele lui Dumnezeu este Iehova Ire,care inseamna"Domnul va purta de grija"Cand ne gandim ca Dumnezeu este sursa tuturor lucrurilor de care avem nevoie,si ca Lui ii pasa de lucrurile importante pentru noi.Nici o nevoie nu este prea mica pentru ca El sa nu o cunoasca,si nimic nu este prea mult pentru El ca sa nu poata sa ne ofere.El este omniscient,cunoaste totul,omniprezent,este peste tot,tot timpul,si atotputernic,are toata puterea.Ieremia 42:11Domnul este adapostul,refugiul si locul nostru de scapare.Psalmul 91Este Cel care ne mangaie,2 Corinteni 1:3 vindecatorul nostru,Psalmul 103:3 sursa intelepciunii noastre Iacov 1:5 si tot ce avem nevoie.Dumnezeu este Cel care iti poarta de grija.El te iubeste si are un plan bun pentru viata ta,vrea sa te binecuvinteze ca sa poti sa te bucuri cu adevarat de viata.Filipeni 4:19 Si Dumnezeul meu va implini toate nevoile voastre,dupa bogatia Sa,in slava,in Isus Hristos.Matei 6:33 Cautati mai intai imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.Cand il cautam pe El,si vrem sa invatam cum sa traim,atunci putem sa avem incredere ca El va avea grija,de toate nevoile noastre.2 Timotei 2:22 Fugi de poftele tineretii si urmareste neprihanirea,credinta,dragostea,pacea,impreuna cu cei ce cheama pe Domnul dintr-o inima curata.O veste buna,inca traiesc.Chiar acum vorbeam cu fica mea Ramona despre viata.Viata este si cum ti-o faci,dar si multe suprize care ne vin pe nepusa masa.Si ca de obicei,ce e mai nou pe acasa,ce stiri mai am,si eu i-am spus,unul bun,si doua rele.Cel bun,este ca inca traiesc,iar cele doua rele,sa se spele,si sa se vindece.Ca si exemplu,i-am dat pe mama mea,prin cate a trecut ia prin viata.Si stiti voi ce este viata?Sa rezisti,sa fi tare,sa crezi,si fara de credinta,nimic nu e posibil.Evrei11-1.Si credinta este o incredere neclintita in lucrurile nadajduite,o puternica incredintare despre lucrurile care nu se vad.Pentru ca,prin aceasta,cei din vechime au capatat o buna marturie.Prin credinta pricepem ca lumea a fost facuta prin Cuvantul lui Dumnezeu,asa ca tot ce se vede n-a fost facut din lucruri care se vad.Stau in tacere,si cu intrebari fara raspuns.Povesteam de oamenii putin mai rai decat oamenii rai.Oamenii buni gresesc si ei,dar mai rar,si au taria de a repara greseala,oamenii rai doar persista in greseala si atat.Din pacate nici eu n-am fost in stare sa ma citesc cum trebuie,dar acum ma inteleg mai bine,decum ar fi putut altii sa ma inteleaga.Imi deschid mintea si mai mult,si o sa pot invata si mai multe.Intrebarea care ne insoteste pe tot parcursul vietii este uneori atat de chinuitoare incat ajung sa ma intreb ce sa fac?Stii ca prima dorinta este sa scapi un pic de lumea asta,de tot ce te-conjoara si te chinuie cu amintiri.Nu plang de suferinta mea,ci de necazul altora,v-as ajuta pe toti daca-as putea,dar asta nu sta in puterea mea.O intamplare m-a facut sa scriu acest subiect.Am ajuns in situatia cand cantaresc bine cine merita compasiunea mea,si cine nu,mai multi sunt aceia,iar pe mine a inceput sa ma lase rece acest lucru.Ca de obicei am tinut sa-mi spun punctul de vedere.M-am gandit sa postez si cateva de ale mele,blogul meu nu te-ar dezamagi,ci ti-ar sari in ajutor cand e nevoie,indiferent ca e important sau nu.De obicei,cand vine vorba de persoanele apropiate,o persoana anume,o tratam cu indiferenta.Lumea are nevoie de calitatile noastre,fiecare este unic,astfel reusim sa ne deosebim.Daca am beneficia toti de aceleasi calitati,lumea ar fi un loc minunat si fericit.Invata sa traiesti si sa te simti mai bine.In ziua de azi,tot mai multa lume se plange de tulburari nervoase,stresul,grija pentru ziua de maine,ne guverneaza psihicul,la depresii si insomnii.Asadar,pentru a alunga aceste stari,puneti in practica urmatorul tratament,umpleti cada cu apa la temperatura corpului,adaugati 60 de g miere de salcam,intr-o jumatate de litru de apa calduta,plus o mana de salvie uscata si cateva conuri de brad.Cufundati-va in aceasta baie,astfel ca apa sa nu va acopere zona inimii.Ramaneti complet relaxati vreme de 30 de minute,dupa care imbracati-va,fara sa va stergeti,cu un halat de baie.Stati astfel echipati 40 de minute,apoi frectionati-va pielea cu un prosop si imbracati-va cu hainele adecvate momentului zilei.Repetati tratamentul vreme de 15 zile.Aceste bai ajuta in depasirea unor perioade delicate.Cand te simti deprimat,respira adanc si relaxeaza-te.Murmura cateva versuri ale cantecului preferat sau o poezie.Vorbeste cu cineva despre ce simti.De exemplu,spune-i prietenei tale ca esti nervoasa.Oare simte acelasi lucru?Gandeste-te cu atentie de ce nu poti sa-ti pastrezi calmul.Daca izbucnesti cand te certi,evita disputele pentru o vreme.Este o zi frumoasa si pasarelele ciripesc chiar la balconul meu,mi-a cantat si mi-a fredonat,te iubesc Raveca.De fiecare data cand suntem tristi si simtim ca totul cade pe langa noi,ni se spune,Speranta moare ultima.Cand crezi in Speranta,atunci crezi si in tine.Viata cu Isus este speranta fara sfarsit,dar viata fara El,este sfarsit fara speranta.Am cautat in dictionare o definitie a sperantei,raspunsul este spera,este credinta in posibilitatea realizarii unei dorinte sau unei actiuni,am gasit speranta,nadejdea si credinta.Opusul sperantei e deceptia,deznadejdea,disperarea.Gandind la aceasta,pot privi spre viitor doar prin ochelarii sperantei.E aerul ce-l respir.Te scoli de dimineata si saluti stralucirea soarelui,privesti albastrul cerului,te impresioneaza un gest de tandrete,te intristeaza o floare care se ofileste.Fie ca iti dai seama sau nu,participi la tot ceea ce s-a creat in jurul tau si percepi prin simturile tale.Inainte de toate,invata sa te bucuri.Cauta adevarata fericire,fericirea de tine insuti.Lectia cea mai insemnata a vietii nu este ca durerea nu exista,ci ca depinde de noi s-o folosim si sa o putem transforma in bucurie.Ce ne-am face oare daca nu ne-am indrepta mereu gandul spre speranta,si fara speranta ce am fi oare?Speranta este un fenomen abstract,concret,este asteptarea noastra,intr-un viitor mai bun.Cuvantul speranta isi are originea in latinescul,sperare,ce insemana dispozitia spiritului care il face sa creada in realizarea a ceea ce isi doreste.Fara SPERANTA nu putem merge mai departe.Acum cand scriu ma gandesc foarte mult la fica mea Camelia,ma doare de ea si de toate persoanele care au ajuns chiar fara de speranta.Sunt o persoana diferita si unica,dar in acelasi timp am multe in comun cu cei ce ma inconjoara.Am defecte,dar am si calitati.Prin alegere si intelegere poti elimina energiile negative,aducand pacea,armonia,sanatatea,bucuria si vindecarea.Daca am putea gasi un mod de a ne bucura de momentele pe care le petrecem cu cei dragi,sa ne simtim bine si cand ele se termina,atunci am facut un pas urias spre vindecarea noastra.Ferice de cine citeste,si de cei ce asculta cuvintele scrise.Un moment bun de amintit atunci cand esti jos,cautand resurse sa te ridici si sa mergi mai departe.Asta am invatat foarte bine.Sa ma ridic si sa merg singura mai departe.Eu decid cum imi petrec timpul,cu cine intreactionez,cu cine imi impart durerea din viata si biruinta,si eu aleg ce gandesc.Viseaza ca si cum ai trai vesnic,dar traieste ca si cand ai muri azi,caci nu conteaza anii din viata ta,ci viata din anii tai.Invata ca si cum ai trai vesnic.Urmaza-mi sfatul,si asculta secretul ca nimeni nu o sa ti-l spuna.Sunt lucruri despre care lumea de azi evita sa discute,tu mergi mai departe.I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina,i-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apa si mi-a dat un ocean,i-am cerut lui Dumnezeu un inger si mi te-a dat pe tine.Va multumesc pentru atentie si pentru apreciere.Atunci cand simti umarul cuiva,iti cresc aripi,iti este mult mai usor sa treci peste greutati si simti ca oamenii au nevoie de tine.O data de vei sta pe ganduri,sa te intrebi de ce traiesti,un glas soptind iti va raspunde,sa lupti,sa speri si sa iubesti!Fiecare in viata aceasta,traieste numai o data.Vedem lucruri posibile si lucruri imposibile,vedem lucruri realizabile si lucruri nerealizabile.Totusi fiecare dintre noi avem in mintea noastra dorinta aceasta de a atinge imposibilul,de a cauta sa materializam imposibilul,sa il atingem cu orice pret.Atunci am zis:Iata-ma ca vin!In sulul cartii este scris despre mine,vreau sa fac voia Ta,Dumnezeule!Si Legea Ta este in fundul inimii mele.Daca vrei totul pe pamant,atunci cauta-l pe Dumnezeu,si vei obtine totul.Uitate la tine la ce ai,uitate bine la ce faci.De ce nu mai esti cum erai?S-a schimbat Dumnezeu?S-au te-ai schimbat tu?Analizeaza-te.Ca si tineri zburam de fericire cand cineva ne aprecieaza,dar cand toate acestea se impart sau dispar ce facem?Disparem si noi?Ne uitam la marii oameni din societatea prezenta si ne transpunem si pe noi ca posibili oamenii care in viitor vom atinge acel imposibil din viata,care ne va face sa devenim mari.Tot timpul visam,tot timpul simtim,ne gandim ce bine ar fi daca.Incepem sa apreciem un om fara sa cautam sa intelegem ca inainate de toate este un om,si ca in spatele acestui om,este un Dumnezeu care formeaza baza.Ce ma intreb eu este daca mai avem timp sa mai scriem despre Dumnezeul care formeaza baza si despre noi insine?Uitam sa ne laudam cu credinta noastra,cu Dumnezeul nostru personal.Oare de ce?Traim viata lor in viata noastra,crezand ca astfel vom atinge imposibilul,ne-am pozitionat in modestia noastra falsa,normali,ne-am autolimitat si nu vedem ca tocmai aici este farmecul credintei in Isus Hristos,care ne posteaza in categoria oamenilor anormali,oameni care vad prin ochii credintei imposibilul,posibil.Imposibilul se atinge atunci cand in tot te incluzi si pe tine cu bune,cu rele,cu defecte si cu lucruri minunate,dar si pe Isus Hristos.M-am uitat la Dumnezeu si mi-a spus ce pot fi,si unde ma vrea El.Azi sunt bucuroasa,pe culmi inalte,dar maine pot fi jos in pamant,de aceea vreau sa imi amintesc ca ziua de azi mi-a fost incredintata sa ma ridic si sa strig,El a facut imposibilul din viata mea posibil,si acum vad ca niciodata ce mare,minunat,iubitor,puternic Dumnezeu am!Azi este azi,si vreau sa iti amintesc ca daca traiesti este har,si azi lauda-te cu Dumnezeul Tau personal,nu cu al altuia.LAUDA ESTE A DOMNULUI,nu a noastra.Iubeste pe oameni care sunt motivati sa incurajeze si sa mearga mai departe,nu datorita laudelor primite ci datorita dragostei,si pasiuni pentru Hristos.Nu va lasati amagiti de laudele oamenilor,ele sunt trecatoare,ci cautati incurajarile venite din Cuvant.Cautati oameni care nu te flateaza ci te incurajeaza.Mergi mai departe caci El a promis ca va fi cu tine pana la sfarsit."Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele,pana la sfarsitul veacului"Destinul tau e sa invingi,cand esti cazut sa te ridici,destinul tau e cerul Sau sa stii.Nu suntem aici statornici,o tara avem si ea e sus,viata se sfarseste acolo,cand vom vedea pe Isus...

     







No comments: