Saturday, December 12, 2015

Vegheati,vegheaza si inainteaza...

Vegheaza-n zori,cand ziua abia zambeste,cand totul este iar inviorat,in tine poate inca dainuieste,vre-o umbra neagra,umbra de pacat.Iar in amurg,cand totul se odihneste,tu indreapta-ti gandul spre Isus,Ii canta slava si Ii multumeste,pe-a Lui carare Domnul iarasi te-a adus.Si la amiaz in munca grea a zilei,si in valtoarea ei tu sa veghezi.Iar cand te rogi,dorind puterea milei,doar in Isus mereu sa te increzi!Vegheaza-n orice clipa a vietii tale,chiar si atunci cand totul e senin,si-n jurul tau e un dusman hain.Ridica garda rugaciunii cu tarie tot mai sus,ancorata pe stanca,roca tare Isus.Vegheaza neancetat,citeste Cuvantul.Indreaptati spre cugetare sfanta,tot timpul,gandul.Vigilenta,sa nu te prinda in neveghere,somnul.Vegheaza si lupta,nu te lasa descumpanita,esti socotita neprihanita.Vegheaza necontenit,caci Isus curand revine.Ridica glasul rugaciuni plin de multumire,din azurul nemuririi curand Mirele vine.Vegheaza intotdeauna!Vegheaza asupra gurii tale,asupra comportamentului tau,asupra marturiei pe care o dai celorlalti."Vegheati si rugati-va,ca sa nu cadeti in ispita,duhul,in adevar,este plin de ravna,dar carnea este neputincioasa."Matei 26:41 Vegherea inseamna cautarea lucrurilor duhovnicesti,vegherea inseamna prietenii,relatii sanatoase,inseamna Cuvant,rugaciune,crestere spirituala.Cauta-le tot mai mult si vegheaza!"Vegheati dar,pentru ca nu stiti in ce zi va veni Domnul vostru".Matei 24:42 "De aceea si voi fiti gata,caci Fiul omului va veni in ceasul in care nu va ganditi"Fii un rob credincios si intelept.Lucreaza cu chibzuinta in tot ce faci.Bucurati-va in nadejde.Fiti rabdatori in necaz.Staruiti in rugaciune.Vegheati,vegheaza si inainteaza.Veghind te pastrezi in lumina,si in stare de pace deplina.Dupa fiecare noapte urmeaza o noua zi,dupa fiecare suferinta urmeaza o noua stare de bucurie.La fel in fiecare dimineata florile isi deschid cupele pentru a fi admirate,iar tu omule in fiecare clipa cerceteaza-ti cugetul,si apoi deschide-ti inima pentru a primi starea de liniste si pace,si inspiratia de care ai nevoie.Dar nu-ti deschide inima ta oricarui strain,pentru ca el nu poate pricepe cautarile tale,el stie doar ceea ce isi doreste.Nu astepta de la cei straini bunavointa lor,ci mai la indemana este bunavointa florilor,de ele vei primi energii creatoare si mult mai multa intelegere.Vreau sa uit de tot,si vreau acum.De ce mai respir?Nu te baza pe nimeni sa-ti conduca viata.Caci odata ce esti lasat fara nimic,nu stii cum sa incepi sa traiesti.Si nu mai are cine sa te ajute.Zambeste-ti de fiecare data cand te privesti in oglinda.In jurul meu sunt oameni care-mi zambesc si-mi ofera dragostea lor.Eu stau si ii privesc fara cuvinte,cei care vorbesc o alta limba decat cea a sufletului meu.Primesc zi de zi de la ei imbratisari,care nu ma incalzesc cu nimic.Toti incearca sa-si dea cu parerea si sa ma inteleaga,fara sa le fi cerut eu vreodata ajutorul.Imi deschid ochii si realizez ca din nou totul e frumos.Drumul asta,as da orice pentru un loc in care sa ma ascund o vreme si sa uit.Langa mine sta umbra mea,singura mea prietena.Ce stie ea?Doar ma urmareste mereu.Am fost si eu o umbra.M-am dezlipit de talpile acelor pantofi si am incercat de cateva ori sa plec intr-o alta lume mai frumoasa.Dar de fiecare data ori am pierdut trenul,ori mi-am uitat bagajul.Sa plec?As pleca,dar mai stau.Aici e frumos,pana cand?Vreau sa vad toate partile de viata mai interesante.Dar poate voi ramane dezamagita?Ce mi-a mai ramas pana azi?Deci asa visez eu in fiecare zi,la o lume mult mai buna,fara de dureri si multe suferintii,o lume in care rautatea sa nu stea,o lume in care sa doresc sa fiu si eu o stea,o lume unde Dumnezeu sa poata spuna,Da...




No comments: